English

02050 PSYCHOLOGY -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Assist. Prof. Dr. ENGİN EKER


E-mail :

Ext. : 20403
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :


E-mail :

Ext. :
CV :

Prof. Dr. AHMET ERTAN TEZCAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Prof. Dr. CEBRAİL KISA

E-mail :
Ext. :
CV :

Prof. Dr. HAYATİ HÖKELEKLİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) ALİ KEYVAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) SİNEM GÖNENLİ TOKER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ELİF ÖZGE ERBAY

E-mail :
Ext. : 20405
CV :

Assist. Prof. Dr. ENGİN EKER

E-mail :
Ext. : 20403
CV :

Assist. Prof. Dr. HAKAN İŞÖZEN

E-mail :
Ext. : 20406
CV :

Assist. Prof. Dr. HAYDEH FARAJİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. KAHRAMAN GÜLER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ŞAHİDE GÜLİZ KOLBURAN

E-mail :
Ext. : 20402
CV :

Instructor FERHAT AKPINAR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor HANDE TASA

E-mail :
Ext. : 20404
CV :

Research Assist. BURAK AKDENİZ

E-mail :
Ext. : 20203
CV :

Research Assist. DİLA ERGÜL

E-mail :
Ext. :
CV :

Research Assist. MERVE GÜNDÜZ

E-mail :
Ext. : 20408
CV :

Research Assist. NİLAY ŞENAY

E-mail :
Ext. :
CV :

Research Assist. ÖZLEM MERVE CANSEVER

E-mail :
Ext. :
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. ALİ ESGİN

E-mail :
Ext. :
CV :

Prof. Dr. CEBRAİL KISA

E-mail :
Ext. :
CV :

Prof. Dr. HALİL EKŞİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Prof. Dr. HAYATİ HÖKELEKLİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Prof. Dr. MAHMUT ARSLAN

E-mail :
Ext. : 20701
CV :

Prof. Dr. NECAT BİRİNCİ

E-mail :
Ext. : 20504
CV :

Prof. Dr. ORHAN GÖLBAŞI

E-mail :
Ext. : 26204
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) ALİ KEYVAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) KENAN SİVRİKAYA

E-mail :
Ext. : 27501
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MUALLA GÜLNAZ KAVUNCU

E-mail :
Ext. : 26403
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) SİNEM GÖNENLİ TOKER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ALEV DURAN

E-mail :
Ext. : 20407
CV :

Assist. Prof. Dr. CEM KİRAZOĞLU

E-mail :
Ext. : 26205
CV :

Assist. Prof. Dr. DENİZ AKBULUT

E-mail :
Ext. : 25203
CV :

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. DUYGU DİNÇER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ELİF ÖZGE ERBAY

E-mail :
Ext. : 20405
CV :

Assist. Prof. Dr. ENGİN EKER

E-mail :
Ext. : 20403
CV :

Assist. Prof. Dr. ENGİN ERŞEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ESMA TEZCAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ETEM LEVENT

E-mail :
Ext. : 26207
CV :

Assist. Prof. Dr. EYLEM GÜLCE ÇOKER

E-mail :
Ext. : 22204
CV :

Assist. Prof. Dr. GAMZE SABANCI UZUN

E-mail :
Ext. : 20108
CV :

Assist. Prof. Dr. GÖKÇEN ÇATLI ÖZEN

E-mail :
Ext. : 20702
CV :

Assist. Prof. Dr. GÜL GÜLER

E-mail :
Ext. : 26503
CV :

Assist. Prof. Dr. HAKAN İŞÖZEN

E-mail :
Ext. : 20406
CV :

Assist. Prof. Dr. HALE TORUN

E-mail :
Ext. : 25401
CV :

Assist. Prof. Dr. HAYDEH FARAJİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. HÜSEYİN KAZAN

E-mail :
Ext. : 10155
CV :

Assist. Prof. Dr. KAHRAMAN GÜLER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. ŞAHİDE GÜLİZ KOLBURAN

E-mail :
Ext. : 20402
CV :

Assist. Prof. Dr. TÜLAY ÖZDEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYGÜL KAKIRMAN MOROĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYŞEN YENİCİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EDA ARMAĞAN TÜRKOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor FERHAT AKPINAR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor HAKAN BURAK EMEKLİ

E-mail :
Ext. : 42151
CV :

Instructor HANDE TASA

E-mail :
Ext. : 20404
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor ORHAN TANAKINCI

E-mail :
Ext. : 25404
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor SENEM ÖZDEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SİBEL YILMAZ

E-mail :
Ext. : 41554
CV :

Instructor SOLMAZ APAK

E-mail :
Ext. : 20204
CV :

Instructor ŞİNASİ AKTAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor UFUK SERENGİL

E-mail :
Ext. : 40706
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.