English
10231 FASHION DESIGN -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Instructor NİHAL BOLKOL


E-mail :

Ext. : 43151
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Instructor NİHAL BOLKOL


E-mail :

Ext. : 43151
CV :

Instructor ARZU ATA

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYTEN GEDİK

E-mail :
Ext. : 43154
CV :

Instructor BURCU AKYÜZ

E-mail :
Ext. : 43156
CV :

Instructor EMİNE ERYAZICI

E-mail :
Ext. : 43157
CV :

Instructor HAVVA MERYEM İMRE

E-mail :
Ext. : 42453
CV :

Instructor MUHSİNE GÜLGÜN TEKİN

E-mail :
Ext. : 43155
CV :

Instructor SONAD TANYEL

E-mail :
Ext. :
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Assoc. Prof. (Ph.D.) METİN YÜKSEK

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. MUSTAFA SABRİ ÖZEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. SANİYE ÇİĞDEM KOÇAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ARZU ATA

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYTEN GEDİK

E-mail :
Ext. : 43154
CV :

Instructor BUKET DÖNMEZ

E-mail :
Ext. : 43551
CV :

Instructor BURCU AKYÜZ

E-mail :
Ext. : 43156
CV :

Instructor BÜŞRA ÇINAR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DERYA CELEP

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DİLEK AKDEMİR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EMİNE ERYAZICI

E-mail :
Ext. : 43157
CV :

Instructor GÜLÜMSER BOZKURT

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor HAKAN BURAK EMEKLİ

E-mail :
Ext. : 42151
CV :

Instructor HATİCE FİGEN ULUBİLGEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor HAVVA MERYEM İMRE

E-mail :
Ext. : 42453
CV :

Instructor HÜSNÜ ERHAN ŞANAL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MELİKE OKŞAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MUHSİNE GÜLGÜN TEKİN

E-mail :
Ext. : 43155
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor NERMİN YURTBAŞI YÜRÜK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NİHAL AYDIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NİHAL BOLKOL

E-mail :
Ext. : 43151
CV :

Instructor NURAN KIR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor ÖZLEM ŞENEL

E-mail :
Ext. : 20206
CV :

Instructor ÖZNUR SEVME

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SADETTİN ÖZEL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SEMİYE BOTTAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SERHAT YİĞİT

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SİNAN GÖZENÇ

E-mail :
Ext. : 41553
CV :

Instructor SONAD TANYEL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TUĞBA GÜLAL

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.