English

10231 FASHION DESIGN -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Instructor NİHAL BOLKOL


E-mail :

Ext. : 43151
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Instructor NİHAL BOLKOL


E-mail :

Ext. : 43151
CV :

Assist. Prof. Dr. HAVVA MERYEM İMRE

E-mail :
Ext. : 42453
CV :

Instructor AYTEN GEDİK

E-mail :
Ext. : 43154
CV :

Instructor BURCU AKYÜZ

E-mail :
Ext. : 43156
CV :

Instructor EMİNE ERYAZICI

E-mail :
Ext. : 43157
CV :

Instructor ESRA KAYA

E-mail :
Ext. : 43152
CV :

Instructor MUHSİNE GÜLGÜN TEKİN

E-mail :
Ext. : 43155
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. ERHAN SANCAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MUSTAFA SABRİ ÖZEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. CENGİZ KASTAN

E-mail :
Ext. : 41451
CV :

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. ESİN BENHÜR AKTÜRK

E-mail :
Ext. : 41301
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. HAVVA MERYEM İMRE

E-mail :
Ext. : 42453
CV :

Instructor (Ph.D.) DERYA LEVENT MİYAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) MUHABBET DOYRAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYCAN ÖKTEM

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYTEN GEDİK

E-mail :
Ext. : 43154
CV :

Instructor BÜŞRA DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor CANSU ŞAHİN

E-mail :
Ext. : 40710
CV :

Instructor CEMRE ÇELİK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DENİZ KÜÇÜK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EMİNE ERYAZICI

E-mail :
Ext. : 43157
CV :

Instructor ESRA KAYA

E-mail :
Ext. : 43152
CV :

Instructor GÖKÇE AYTEKİN

E-mail :
Ext. : 41305
CV :

Instructor GÜLEN IŞIKGÖZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor HATİCE ERKAYA

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor HÜSNÜ ERHAN ŞANAL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MEHMET KERİM BAYRI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Ext. : 40711
CV :

Instructor MUHSİNE GÜLGÜN TEKİN

E-mail :
Ext. : 43155
CV :

Instructor NİHAL AYDIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NİHAL BOLKOL

E-mail :
Ext. : 43151
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor SEDA SİBEL EROĞUZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ŞENEL GENÇ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TÜLAY AKBAY

E-mail :
Ext. : 40757
CV :

Instructor TÜLAY ATEŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor YAHYA KEMAL YILDIRIM

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor YASEMİN ÜŞÜMÜŞ

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.