English
10151 PUBLIC RELATIONS and PUBLICTY -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Assist. Prof. Dr. GONCA YILDIRIM


E-mail :

Ext. : 42951
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Assist. Prof. Dr. GONCA YILDIRIM


E-mail :

Ext. : 42951
CV :

Assist. Prof. Dr. CİHAN BECAN

E-mail :
Ext. : 42953
CV :

Assist. Prof. Dr. ÖZGE EREN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EVRİM KARAFES

E-mail :
Ext. : 42954
CV :

Instructor KAZİM BEDİR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SİNAN GÖZENÇ

E-mail :
Ext. : 41553
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Assist. Prof. Dr. CİHAN BECAN

E-mail :
Ext. : 42953
CV :

Assist. Prof. Dr. ETEM LEVENT

E-mail :
Ext. : 26207
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. GONCA YILDIRIM

E-mail :
Ext. : 42951
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Instructor AHMET HAKAN ÖZKAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYTEN ÇALIŞ

E-mail :
Ext. : 12921
CV :

Instructor BABÜRHAN CÖRÜT

E-mail :
Ext. : 41751
CV :

Instructor BÜŞRA ÇINAR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÇINAR GARİP

E-mail :
Ext. : 40152
CV :

Instructor DOĞAN AHMETCİ

E-mail :
Ext. : 40712
CV :

Instructor DUYGU AYDIN

E-mail :
Ext. : 42751
CV :

Instructor EBRU CAYMAZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EVRİM KARAFES

E-mail :
Ext. : 42954
CV :

Instructor FATMA NUR TÜFEKÇİ

E-mail :
Ext. : 42152
CV :

Instructor İBRAHİM YOĞURTÇU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor İSMAİL ERKILIÇ

E-mail :
Ext. : 40703
CV :

Instructor MEHMET KUYUCU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT TEKİN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor MUSTAFA ÖZYEŞİL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NURAN KIR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor OSMAN ALPER YILDIRIM

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor ÖZLEM ŞENEL

E-mail :
Ext. : 20206
CV :

Instructor ÖZNUR SEVME

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SEZİN ŞENSES ARK

E-mail :
Ext. : 40707
CV :

Instructor SİNAN GÖZENÇ

E-mail :
Ext. : 41553
CV :

Instructor SONER DUTUCU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ŞİNASİ AKTAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TUĞBA GÜLAL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TÜRKAN MELİS PARLAK

E-mail :
Ext. : 41304
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.