English

18020 SPORTS MANAGEMENT -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Assist. Prof. Dr. AYDIN KARAÇAM


E-mail :

Ext. :
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :


E-mail :

Ext. :
CV :

Prof. Dr. FÜSUN KUTER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ENGİN ERŞEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ŞAMİL ERDOĞAN

E-mail :
Ext. : 26308
CV :

Instructor AYŞE DEMİR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor PERO DUYGU DUMANGÖZ

E-mail :
Ext. : 11405
CV :

Research Assist. HAKAN GÜÇLÜ

E-mail :
Ext. :
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. AHMET İLVAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Prof. Dr. BELKIS GÜRSOY

E-mail :
Ext. : 26604
CV :

Prof. Dr. FÜSUN KUTER

E-mail :
Ext. :
CV :

Prof. Dr. GAZANFER DOĞU

E-mail :
Ext. :
CV :

Prof. Dr. GÜLSEREN KÖKTEN

E-mail :
Ext. : 52502
CV :

Prof. Dr. KEMAL TAMER

E-mail :
Ext. : 27502
CV :

Assist. Prof. Dr. AYDIN KARAÇAM

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. BİLGE TURP GÖLBAŞI

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. ENGİN ERŞEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. KENAN SİVRİKAYA

E-mail :
Ext. : 27501
CV :

Instructor ARİF ÇETİN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYŞE DEMİR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BUKET DÖNMEZ

E-mail :
Ext. : 43551
CV :

Instructor BÜŞRA ŞİRİN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor CANSU ŞAHİN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DENİZ ERCAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EMİR YEMENİCİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor HAKAN BURAK EMEKLİ

E-mail :
Ext. : 42151
CV :

Instructor HAMDİ ÖZİVGEN

E-mail :
Ext. : 26801
CV :

Instructor İLKİN BAŞAR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor MUSTAFA GÜNEŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NERMİN ŞENGÜN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor PERO DUYGU DUMANGÖZ

E-mail :
Ext. : 11405
CV :

Instructor TÜRKAN MELİS PARLAK

E-mail :
Ext. : 41304
CV :

Instructor ÜMİT ATİLLA

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor YELİZ ALBAYRAK

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.