Türkçe

07030 GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I000.00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II000.00
3 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I2240.00
4 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II2240.00
5 GENEL EKONOMİ000.00
6 GİRİŞİMCİLİK3360.00
7 TEMEL TASARIM55100.00
8 TEMEL SANAT EĞİTİMİ4480.00
9 SANAT TARİHİ55100.00
10 GÖRSEL İLETİŞİME GİRİŞ4480.00
11 BİLGİSAYARLI GRAFİK TASARIMINA GİRİŞ3360.00
12 BİLGİSAYARLI GRAFİK TASARIMI UYGULAMALARI3360.00
13 BİLGİSAYARLI YAZI TASARIMI000.00
14 SAYISAL FOTOĞRAFÇILIK4480.00
15 GÖSTERGEBİLİM55100.00
16 HAREKETLİ GÖRÜNTÜ55100.00
17 WEB TASARIMI000.00
18 DİJİTAL TASARIM UYGULAMALARI55100.00
19 MASAÜSTÜ YAYINCILIK000.00
20 3 BOYUTLU TASARIM55100.00
21 OYUNLAŞTIRMA VE ETKİLEŞİMLİ TASARIM000.00
22 İLETİŞİM TASARIMI VE ETİK55100.00
23 HUKUKUN TEMEL KAVRAMLARI000.00
24 İLETİŞİM HUKUKU VE FİKRİ HAKLAR2240.00
25 İLETİŞİM BİLİMİNE GİRİŞ3360.00
26 İLETİŞİM SOSYOLOJİSİ1120.00
27 İLETİŞİM VE FELSEFE000.00
28 MEDYA OKURYAZARLIĞI55100.00
29 SOSYAL PSİKOLOJİ1120.00
30 İLETİŞİM KURAMLARI4480.00
31 İLETİŞİM TARİHİ3360.00
32 SİYASAL İLETİŞİM4480.00
33 İLETİŞİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ000.00
34 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ000.00
35 BİTİRME PROJESİ55100.00
36 İNGİLİZCE-I000.00
37 İNGİLİZCE-II000.00
38 SİYASETİN TEMEL KAVRAMLARI000.00
39 TÜRK DİLİ-I000.00
40 TÜRK DİLİ-II000.00
41 YERİNDE UYGULAMA-I000.00
42 YERİNDE UYGULAMA-II000.00
43 YERİNDE UYGULAMA-III000.00
İlişkili Ders Sayısı / 4324--
İlişki Ağırlığı88--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 AMBALAJ TASARIMI55100.00
2 SAYISAL CANLANDIRMA55100.00
3 SAYISAL ESTETİK000.00
4 GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI UYGULAMALARI55100.00
5 BİLGİSAYAR DESTEKLİ VİDEO KURGU000.00
6 GÖRSEL EFEKT TASARIMI1120.00
7 REKLAM TASARIMI ANALİZİ55100.00
8 DİJİTAL OYUN TASARIMI55100.00
9 SAYISAL İLLUSTRASYON000.00
10 TASARIM, PROJE GELİŞTİRME VE İNOVASYON55100.00
11 PORTFOLYO TASARIMI1120.00
12 TASARIMDA YARATICI SORGULAMA VE GÖRSELLEŞTİRME55100.00
13 KENT, GÖRSEL KİMLİK VE İLETİŞİM1120.00
14 GÖRSEL İLETİŞİMDE ALGI3360.00
15 İLERİ DÜZEY ANİMASYON55100.00
16 GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI ATÖLYESİ55100.00
17 MARKA TASARIMI VE İMAJ55100.00
18 MESLEKİ İNGİLİZCE1120.00
19 GÖRSEL ALGI, İLETİŞİM 4480.00
20 DİJİTAL İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI VE ÇALIŞMALARI 3360.00
İlişkili Ders Sayısı / 2017--
İlişki Ağırlığı64--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 HABER FOTOĞRAFÇILIĞI55100.00
2 İLERİ İLETİŞİM ÇALIŞMALARI1120.00
3 İLETİŞİMDE ETNOGRAFİK ÇALIŞMALAR 55100.00
4 KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM VE REKLAM3360.00
5 İLETİŞİM KÜRESELLEŞME VE TOPLUM55100.00
6 SOSYAL MEDYA ARAŞTIRMALARI3360.00
İlişkili Ders Sayısı / 66--
İlişki Ağırlığı22--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 KADIN VE EGZERSİZ000.00
2 E-SPOR EKONOMİSİ000.00
3 KONUŞMA TEKNİKLERİ3360.00
4 SİBER GÜVENLİK000.00
5 AKRAN REHBERLİĞİ000.00
6 RİTİM DANS VE ORFF EĞİTİMİ000.00
7 BİLGİSAYAR OYUNU İLE EĞİTİM000.00
8 ÇOKLU ORTAM TASARİMİ VE ÜRETİMİ000.00
9 ÖĞRETİM TASARİMİ000.00
10 ÖĞRETİMDE TEKNOLOJİK UYGULAMALAR000.00
11 MODERNLEŞME VE SANAT1120.00
12 HERKES İÇİN TASARIM2240.00
13 İNSAN HAKLARI (AİHM VE İÇTİHATLARI)000.00
14 TÜKETİCİ HUKUKU000.00
15 KARİYER PLANLAMA000.00
16 FİNANSAL OKURYAZARLIK000.00
17 AVRUPA SARAY BAHÇELERİ000.00
18 TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI4480.00
19 SOSYOLOJİ000.00
20 BARIŞ ÇALIŞMALARINDA ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR000.00
İlişkili Ders Sayısı / 204--
İlişki Ağırlığı10--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.