Amaç |
1 | İletişim bilimi, görsel iletişim tasarımı ilkeleri, tasarım kuralları, estetik, görsel kültür hakkında temel bilgi ve bilimsel anlayışa sahip olmak.
|
2 | Fotoğraf, bilgisayar, web tasarımı, masaüstü yayıncılık, grafik, çoklu ortam tasarımı, yayın tasarımı, siber kültür, canlandırma, tipografi, video ve sosyolojisi gibi alt alanlar temel dinamiklerini öğretmek.
|
3 | Yeni iletişim teknolojilerini kullanarak kompozisyon oluşturabilme becerisi kazandırmak.
|
4 | Toplumsal, kültürel, bilimsel ve mesleki etik değerler doğrultusunda kendisini sürekli geliştiren, değişime açık görsel iletişim tasarımcı yetiştirmek. |
5 | Mesleki pratiklerinde toplumsal sorumluğu ve yararı gözetebilmeyi benimsetmek. |
6 | Dünyaya ve kendisine eleştirel bakabilmek. |
7 | Mesleki yetkinlik ve becerilerini görsel iletişim tasarımının her alanında uygulayabilmek. |
8 | Disiplinler arası bakış açısı kazandırmak. |
9 | Araştırma ve geliştirmeye önem veren ve teorik bilgiyi hem bireysel hem de kolektif uygulamaya aktarabilen nitelikli görsel iletişim tasarımcı profesyonelleri yetiştirmek. |
10 | |
Hedef |
1 | Teori ve uygulama arasında bağ kurma ve problem analiz edebilme yetkinliği kazandırmak.
|
2 | Yaşam boyu öğrenim ilkesi çerçevesinde, görsel iletişim tasarımı alanında küresel ve yerel gelişmeleri takip edebilme ve uyum sağlayabilme yetkinliğini kazandırmak.
|
3 | Etkili yazılı ve sözlü ve görsel ifade yetkinliği kazandırmak.
|
4 | Bilimsel, yaratıcı ve eleştirel düşünceyi benimsetmek.
|
5 | Hızla değişen iletişim ortamları, gelişen teknoloji ve yöntemlere bir bütün olarak bakma yetkinliği kazandırmak.
|
6 | |
7 | |
8 | |
9 | |
10 | |