Türkçe

07050 REKLAMCILIK -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Amaç
1Disiplinlerarası bir bakış açısıyla karşılaştırmalı ve eleştirel düşünebilen,
2Mesleki anlamda küresel ve yerel farklı yaklaşımları takip ederek uygulamaya alan,
3Güncel iletişim ve bilgi teknolojilerini takip ederek kullanımlarına hakim olan
4Kurumsal firmalar ve ajanslar bünyesinde çeşitli amaçlar doğrultusunda reklam ve pazarlama stratejileri ve taktikleri geliştirebilen,
5Mesleki alanında özgün ve yaratıcı çalışmalar ortaya koyabilen,
6Mesleğinin toplumsal gelişmedeki yerini kavrayarak, mesleki etik ve hukuki bilinçle çalışan,
7Kuramsal ve teorik bilgiler ışığında alana özgü yöntem ve tekniklerle bilimsel veriler elde edebilen,
8Toplumsal, kültürel, bilimsel ve mesleki değerler doğrultusunda ve iş güvenliği çerçevesinde toplumsal sorumluluğu ve toplum yararını gözeten nitelikli reklam profesyonelleri yetiştirmektir.
Hedef
1İletişim, işletme ve yönetim bilimlerine ilişkin kuramsal bilgi ve terminoloji bilgisi kazandırmak.
2Yaşam boyu öğrenim ilkesi çerçevesinde, reklam alanında küresel ve yerel gelişmeleri takip edebilme ve uyum sağlayabilme yetkinliği kazandırmak.
3Alana özgü teknolojik gelişmeleri takip edip uygulayabilmelerini sağlayacak bilgi ve becerileri kazandırmak.
4Farklı kültürlere uygun reklam ve kampanya geliştirebilecek yetkinliği kazandırmak.
5Teori ve uygulama arasında bağ kurarak yaratıcı düşünme ve yenilik üretme yetkinliği kazandırmak.
6Etkili yazılı ve sözlü ve görsel ifade yetkinliği kazandırmak.
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.