English

10060 CHILD DEVELOPMENT -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Instructor TUĞBA ERYİĞİT


E-mail :

Ext. : 41502
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :


E-mail :

Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) GÜLTEN CACA

E-mail :
Ext. : 41511
CV :

Instructor AKSEL KAHRAMAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYŞE ÇETİNKAYA UÇAK

E-mail :
Ext. : 41504
CV :

Instructor AYŞE DİLŞAD ATALAR

E-mail :
Ext. : 41505
CV :

Instructor BİLGE DEMİRDÖVEN

E-mail :
Ext. : 41509
CV :

Instructor SEMANUR NACAR AKMAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SERA YÖNDEM

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TUĞBA ERYİĞİT

E-mail :
Ext. : 41502
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. HACİ DURAN

E-mail :
Ext. : 20705
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. ELİF ÖZEL AY

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. MURAT BALCI

E-mail :
Ext. : 26403
CV :

Assist. Prof. Dr. OYA AYLİN BÜYÜKBAYRAM

E-mail :
Ext. : 41507
CV :

Assist. Prof. Dr. SEÇİL BİLGİÇ

E-mail :
Ext. : 43554
CV :

Assist. Prof. Dr. SELÇUK ŞENER

E-mail :
Ext. : 40705
CV :

Instructor (Ph.D.) DERYA LEVENT MİYAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) GÜLTEN CACA

E-mail :
Ext. : 41511
CV :

Instructor AYŞE ÇETİNKAYA UÇAK

E-mail :
Ext. : 41504
CV :

Instructor AYŞE DİLŞAD ATALAR

E-mail :
Ext. : 41505
CV :

Instructor BERNA KAHVECİ CEYLAN

E-mail :
Ext. : 40851
CV :

Instructor BİLGE DEMİRDÖVEN

E-mail :
Ext. : 41509
CV :

Instructor CANSU ŞAHİN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor CEYDA DURMAZ

E-mail :
Ext. : 41256
CV :

Instructor EDA ARMAĞAN TÜRKOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ELİF ÖZTÜRK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ERHAN ÖZTÜRK

E-mail :
Ext. : 40101
CV :

Instructor GÜLÜMSER BOZKURT

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MEHMET HÜSEYİN DEMİR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Ext. : 40711
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor NİHAL AYDIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NURAN KIR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor RÜÇHAN BOZTAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SERA YÖNDEM

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TUĞBA ERYİĞİT

E-mail :
Ext. : 41502
CV :

Instructor UĞUR DERYA

E-mail :
Ext. : 42155
CV :

Instructor YASEMİN ÜŞÜMÜŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor YELİZ ALBAYRAK

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.