English

10051 HAIR CARE and BEAUTY SERVICES -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Instructor LEYLA ERGÜL


E-mail :

Ext. : 41901
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Instructor LEYLA ERGÜL


E-mail :

Ext. : 41901
CV :

Instructor TUĞBA BAŞAK ŞAHİN

E-mail :
Ext. : 42455
CV :

Instructor VİLDAN BAYRAM

E-mail :
Ext. : 41902
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Assoc. Prof. (Ph.D.) RAMAZAN KATIRCI

E-mail :
Ext. : 42603
CV :

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. NECLA DALBAY

E-mail :
Ext. : 42601
CV :

Assist. Prof. Dr. NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Ext. : 42952
CV :

Instructor AHMET AKTAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BİRCAN TOLU

E-mail :
Ext. : 40709
CV :

Instructor BUKET DÖNMEZ

E-mail :
Ext. : 43551
CV :

Instructor ÇİĞDEM KAPISUZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EDA ARMAĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor HAKAN BURAK EMEKLİ

E-mail :
Ext. : 42151
CV :

Instructor HATİCE YILMAZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor İLKER KADRİ BAŞARAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor İREM ERDEM

E-mail :
Ext. : 40702
CV :

Instructor LEYLA ERGÜL

E-mail :
Ext. : 41901
CV :

Instructor MEHMET HÜSEYİN DEMİR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MERVE ASLANDEMİR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MUHABBET DOYRAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Ext. : 40711
CV :

Instructor MUKADDES AVŞAR SARALİ

E-mail :
Ext. : 20704
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor MUSTAFA GÜNEŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NURAY CAN

E-mail :
Ext. : 41802
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor PELİN KORKMAZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SELDA DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SİBEL YILMAZ

E-mail :
Ext. : 41554
CV :

Instructor ŞAHİN ALTUNTAŞ

E-mail :
Ext. : 41003
CV :

Instructor TUBA YILMAZ

E-mail :
Ext. : 43253
CV :

Instructor TUĞBA BAŞAK ŞAHİN

E-mail :
Ext. : 42455
CV :

Instructor TUĞBA KARABACAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor VİLDAN BAYRAM

E-mail :
Ext. : 41902
CV :

Instructor YELİZ ALBAYRAK

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.