English
09050 SOCIAL WORK -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Prof. Dr. UĞUR TEKİN


E-mail :

Ext. : 26201
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Prof. Dr. UĞUR TEKİN


E-mail :

Ext. : 26201
CV :

Prof. Dr. HACİ DURAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. MELEK İPEK

E-mail :
Ext. : 28006
CV :

Assist. Prof. Dr. NEVZAT BİLGİN

E-mail :
Ext. : 28002
CV :

Research Assist. ELİF DEMİRBAŞ

E-mail :
Ext. : 28852
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. ERCAN EYUBOĞLU

E-mail :
Ext. : 24507
CV :

Prof. Dr. METİN ATEŞ

E-mail :
Ext. : 28010
CV :

Prof. Dr. NADİR DEVLET

E-mail :
Ext. : 24510
CV :

Prof. Dr. NURAN KÖMÜRCÜ

E-mail :
Ext. : 28101
CV :

Prof. Dr. ORHAN GÖLBAŞI

E-mail :
Ext. : 26204
CV :

Prof. Dr. ŞERİFE CENGİZ

E-mail :
Ext. : 21404
CV :

Prof. Dr. UĞUR TEKİN

E-mail :
Ext. : 26201
CV :

Assist. Prof. Dr. BEYHAN HİLAL YASLIDAĞ

E-mail :
Ext. : 24402
CV :

Assist. Prof. Dr. ERDEM TEZCAN

E-mail :
Ext. : 15405
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. FATMA FULYA TEPE

E-mail :
Ext. : 26203
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. MELEK İPEK

E-mail :
Ext. : 28006
CV :

Assist. Prof. Dr. ÖZGE EREN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BİRCAN TOLU

E-mail :
Ext. : 40709
CV :

Instructor BUKET DÖNMEZ

E-mail :
Ext. : 43551
CV :

Instructor DOĞAN AHMETCİ

E-mail :
Ext. : 40712
CV :

Instructor İSMAİL ERKILIÇ

E-mail :
Ext. : 40703
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor NURAN KIR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ORHAN TANAKINCI

E-mail :
Ext. : 25404
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor ÖZLEM ŞENEL

E-mail :
Ext. : 20206
CV :

Instructor PERO DUYGU DUMANGÖZ

E-mail :
Ext. : 11405
CV :

Instructor SELİN SÜAR ORAL

E-mail :
Ext. : 25406
CV :

Instructor TEZCAN ZEYNEP ÖZKAN TİLKİ

E-mail :
Ext. : 56050
CV :

Instructor YILDIZ ÖZTÜRK ÖTKÜNÇ

E-mail :
Ext. : 21403
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.