English

50120 DIALYSIS -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Instructor DUYGU AYHAN


E-mail :

Ext. : 28504
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Instructor DUYGU AYHAN


E-mail :

Ext. : 28504
CV :

Prof. Dr. NAİL SUAT ÜNVER

E-mail :
Ext. :
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. NAİL SUAT ÜNVER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) TÜRKİZ VERİMER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. MURAT AKSU

E-mail :
Ext. : 52153
CV :

Assist. Prof. Dr. NARİN ABDULLAH

E-mail :
Ext. : 57304
CV :

Assist. Prof. Dr. NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Ext. : 42952
CV :

Assist. Prof. Dr. NURDAN SEZGİN

E-mail :
Ext. : 28607
CV :

Assist. Prof. Dr. SERAP ANDAÇ ÖZTÜRK

E-mail :
Ext. : 28105
CV :

Instructor AYHAN DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYŞE KARADENİZ YILDIRIM

E-mail :
Ext. : 56602
CV :

Instructor AYŞE BALIM AKOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BİRCAN TOLU

E-mail :
Ext. : 40709
CV :

Instructor BUKET DÖNMEZ

E-mail :
Ext. : 43551
CV :

Instructor DUYGU AYHAN

E-mail :
Ext. : 28504
CV :

Instructor EDA ARMAĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EMİR YEMENİCİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EMRE ALTAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EZGİ KÜBRA DEMİR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor FATMA GÜÇ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor FATMA NUR TÜFEKÇİ

E-mail :
Ext. : 42152
CV :

Instructor GÜLÇİN GÜMÜŞ

E-mail :
Ext. : 56603
CV :

Instructor HAKAN BURAK EMEKLİ

E-mail :
Ext. : 42151
CV :

Instructor MURAT SEZER

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT TEKİN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MUSTAFA GÜNEŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor OSMAN ALPER YILDIRIM

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor PELİN KORKMAZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor PERVİN KILIÇ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SENEM MBU HENE

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SEZİN ŞENSES ARK

E-mail :
Ext. : 40707
CV :

Instructor SİBEL YILMAZ

E-mail :
Ext. : 41554
CV :

Instructor SİLVA POLAT SARI

E-mail :
Ext. : 28502
CV :

Instructor ŞİNASİ AKTAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TEZCAN ZEYNEP ÖZKAN TİLKİ

E-mail :
Ext. : 56050
CV :

Instructor TUĞBA KARABACAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor YASİN YARAR

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.