English

01080 SPECIAL EDUCATION -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Assist. Prof. Dr. MİNE AKKAYNAK


E-mail :

Ext. : 26804
CV :

Assist. Prof. Dr. CEM KİRAZOĞLU

E-mail :
Ext. : 26205
CV :

Assist. Prof. Dr. MURAT BALCI

E-mail :
Ext. : 26403
CV :

Assist. Prof. Dr. TRİNGA SHPENDI ŞİRİN

E-mail :
Ext. :
CV :

Research Assist. ERSİN ATEŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. HALİS AYHAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Prof. Dr. ÖMER ÖZYILMAZ

E-mail :
Ext. : 20005
CV :

Prof. Dr. RAHİME NÜKHET ÇIKRIKCI

E-mail :
Ext. : 26402
CV :

Prof. Dr. RECEP CENGİZ AKÇAY

E-mail :
Ext. : 26302
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) AYŞE NEGİŞ IŞIK

E-mail :
Ext. : 26108
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) DENİZ SARIBAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) FATMA FULYA TEPE

E-mail :
Ext. : 26203
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET CİHAD AYAR

E-mail :
Ext. : 26510
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) SELİM EMİROĞLU

E-mail :
Ext. : 26605
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) SOMAYYEH SOYSAL

E-mail :
Ext. : 26508
CV :

Assist. Prof. Dr. AYSEL ATEŞ

E-mail :
Ext. : 26512
CV :

Assist. Prof. Dr. AYŞEGÜL KINIK TOPALSAN

E-mail :
Ext. : 26502
CV :

Assist. Prof. Dr. BUKET KARADAĞ

E-mail :
Ext. : 26511
CV :

Assist. Prof. Dr. CEM KİRAZOĞLU

E-mail :
Ext. : 26205
CV :

Assist. Prof. Dr. ÇİÇEK DİLEK BAKANAY

E-mail :
Ext. : 26504
CV :

Assist. Prof. Dr. HAKAN BURAK EMEKLİ

E-mail :
Ext. : 42151
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET AKİF DEMİR

E-mail :
Ext. : 26206
CV :

Assist. Prof. Dr. MİNE AKKAYNAK

E-mail :
Ext. : 26804
CV :

Assist. Prof. Dr. MURAT BALCI

E-mail :
Ext. : 26403
CV :

Assist. Prof. Dr. OYA AYLİN BÜYÜKBAYRAM

E-mail :
Ext. : 41507
CV :

Assist. Prof. Dr. ÖZLEM ŞENER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. SELÇUK ŞENER

E-mail :
Ext. : 40705
CV :

Assist. Prof. Dr. ŞİRİN YILMAZ

E-mail :
Ext. : 26506
CV :

Assist. Prof. Dr. TRİNGA SHPENDI ŞİRİN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) GÜLTEN CACA

E-mail :
Ext. : 41511
CV :

Instructor ALİYE ATEŞ ÖS

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYŞENUR BAHÇİVANCIOĞLU YAZICI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BARBAROS GÖRKEM ŞİNİKOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor CEMRE ÇELİK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ELİF ÖZTÜRK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Ext. : 40711
CV :

Instructor SONER DUTUCU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ŞİNASİ AKTAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ŞÜKRAN EVİRGEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor YELİZ ALBAYRAK

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.