English

09030 HEALTH CARE MANAGMENT -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF

ECTS & ERASMUS Coordinator :


E-mail :

Ext. :
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. AYŞEGÜL KAPTANOĞLU

E-mail :
Ext. : 28010
CV :

Prof. Dr. EBRU CEYLAN

E-mail :
Ext. : 23405
CV :

Prof. Dr. HACİ DURAN

E-mail :
Ext. : 20705
CV :

Prof. Dr. HÜSEYİN SELİMLER

E-mail :
Ext. : 68003
CV :

Prof. Dr. İSMAİL İPEK

E-mail :
Ext. : 26307
CV :

Prof. Dr. NURAN KÖMÜRCÜ

E-mail :
Ext. : 28101
CV :

Prof. Dr. RAGIP ÖZYÜREK

E-mail :
Ext. : 26211
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) GÖKÇEN FİRDEVS YÜCEL CAYMAZ

E-mail :
Ext. : 27302
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. ALİ EFE İRALI

E-mail :
Ext. : 68528
CV :

Assist. Prof. Dr. BEYZA NAZ DENİZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. BUSE AKSARAY ERKMAN

E-mail :
Ext. : 23419
CV :

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. DİLEK YILDIRIM

E-mail :
Ext. : 28114
CV :

Assist. Prof. Dr. EDA GÖKÇELİK

E-mail :
Ext. : 68715
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET YAŞAR SEVÜK

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. MURAT ADİL SALEPÇİOĞLU

E-mail :
Ext. : 68401
CV :

Assist. Prof. Dr. MUSA KESKİN

E-mail :
Ext. : 68025
CV :

Assist. Prof. Dr. MUSTAFA POYRAZ KOLLUOĞLU

E-mail :
Ext. : 28009
CV :

Assist. Prof. Dr. OYA AYLİN BÜYÜKBAYRAM

E-mail :
Ext. : 41507
CV :

Assist. Prof. Dr. ÖZGÜL YAMAN

E-mail :
Ext. : 42651
CV :

Assist. Prof. Dr. PINAR TUĞÇE YELKİ

E-mail :
Ext. : 68551
CV :

Assist. Prof. Dr. RAMAZAN KURTOĞLU

E-mail :
Ext. : 24601
CV :

Assist. Prof. Dr. SERTAÇ KAYA

E-mail :
Ext. : 25105
CV :

Assist. Prof. Dr. YAKUP YAZICI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) ALİ KURU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor İBRAHİM YOĞURTÇU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MEHTAP KILIÇÖZ BAKAR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor OSMAN BÜLENT BAYKAL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÖZLEM BERKİT

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor RÜÇHAN BOZTAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SEVİNÇ SATIROĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TÜLAY ACAR ERGİN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor UĞUR DERYA

E-mail :
Ext. : 42155
CV :

Instructor ZAFER ERKAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ZÜLALİ MİNE NAZ

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.