English

50050 OPTICIANS PROGRAMME -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Assist. Prof. Dr. AYŞE KARADENİZ YILDIRIM


E-mail :

Ext. : 56602
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Assist. Prof. Dr. AYŞE KARADENİZ YILDIRIM


E-mail :

Ext. : 56602
CV :

Assist. Prof. Dr. NESİMİ CİHAN ÜNLÜÇERÇİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. SEVİNÇ GÜLER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ULAŞ ÖZDEM

E-mail :
Ext. : 56603
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Assist. Prof. Dr. ALEV DURAN

E-mail :
Ext. : 20407
CV :

Assist. Prof. Dr. AYŞE KARADENİZ YILDIRIM

E-mail :
Ext. : 56602
CV :

Assist. Prof. Dr. ÇAĞRI İLHAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET YAŞAR SEVÜK

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. MUKADDES AVŞAR SARAL

E-mail :
Ext. : 20704
CV :

Assist. Prof. Dr. NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Ext. : 42952
CV :

Assist. Prof. Dr. SEVİNÇ GÜLER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ULAŞ ÖZDEM

E-mail :
Ext. : 56603
CV :

Instructor AYHAN DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BURCU ERDAĞ

E-mail :
Ext. : 40717
CV :

Instructor DUYGU AYHAN

E-mail :
Ext. : 28504
CV :

Instructor EDA ARMAĞAN TÜRKOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ELİF SARI ÖZBAY

E-mail :
Ext. : 28607
CV :

Instructor ERHAN ÖZTÜRK

E-mail :
Ext. : 40101
CV :

Instructor EŞREF ÇELİK

E-mail :
Ext. : 57305
CV :

Instructor FATMA GÜÇ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor GÜLÜMSER BOZKURT

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor KÜBRA BAŞKAYA

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Ext. : 40711
CV :

Instructor MURAT SEZER

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor MUSTAFA GÜNEŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NURAN KIR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ONUR KARATAŞ

E-mail :
Ext. : 43553
CV :

Instructor SELDA GÜLER

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SELİN ALKAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SELİN ERPEK PAÇACI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SENEM ÖZDEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SİBEL YILMAZ

E-mail :
Ext. : 41554
CV :

Instructor SUEDA VURAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor UĞUR OVACIK

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.