English

50040 PHYSIOTHERAPHY -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Instructor BARIŞ CELBEK


E-mail :

Ext. : 28003
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Instructor BARIŞ CELBEK


E-mail :

Ext. : 28003
CV :

Instructor AYŞE BAYDERE

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BARIŞ CELBEK

E-mail :
Ext. : 28003
CV :

Instructor FATMA GÜÇ YÜKSEKDAĞ

E-mail :
Ext. : 56802
CV :

Instructor İREM NUR ŞENER

E-mail :
Ext. : 28802
CV :

Instructor UĞUR OVACIK

E-mail :
Ext. : 28012
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. BURCU SAPMAZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. DEMET BİÇKİ

E-mail :
Ext. : 56402
CV :

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. ESİN BENHÜR AKTÜRK

E-mail :
Ext. : 41301
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. GÖKHAN ÖZKOÇAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. GÖZDE BAŞBUĞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. GÜLİZAR HOŞTEN

E-mail :
Ext. : 28604
CV :

Assist. Prof. Dr. İOAKİM İPSEFTEL

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. KAMER ÜNAL EREN

E-mail :
Ext. : 56406
CV :

Assist. Prof. Dr. KAMER HAGOP TAŞCIYAN

E-mail :
Ext. : 28601
CV :

Assist. Prof. Dr. MERVE ATAMAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. MUKADDES AVŞAR SARAL

E-mail :
Ext. : 20704
CV :

Assist. Prof. Dr. NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. RIDVAN SEYHAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. SADIK ÇİĞDEM

E-mail :
Ext. : 57309
CV :

Instructor (Ph.D.) BÜŞRA KAYNAR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) DERYA LEVENT MİYAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYŞE BAYDERE

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYŞE YAZGAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BARIŞ CELBEK

E-mail :
Ext. : 28003
CV :

Instructor BEYZA AYAN

E-mail :
Ext. : 56202
CV :

Instructor BİRCAN TOLU

E-mail :
Ext. : 40709
CV :

Instructor BURAK TAŞLI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BURCU ERDAĞ

E-mail :
Ext. : 40717
CV :

Instructor BÜŞRA DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor CANSU ŞAHİN

E-mail :
Ext. : 40710
CV :

Instructor CEMRE ÇELİK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DENİZ ERCAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DUYGU YILMAZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EMİNE CEYDA SÖZÜER

E-mail :
Ext. : 57303
CV :

Instructor ERHAN ÖZTÜRK

E-mail :
Ext. : 40101
CV :

Instructor EŞREF ÇELİK

E-mail :
Ext. : 57305
CV :

Instructor FATMA GÜÇ YÜKSEKDAĞ

E-mail :
Ext. : 56802
CV :

Instructor GÜL ÇELİK ÖZTORUN

E-mail :
Ext. : 20706
CV :

Instructor GÜLÇİN ŞENYİĞİT

E-mail :
Ext. : 56505
CV :

Instructor İHSAN CAN İÇİUYAN

E-mail :
Ext. : 42156
CV :

Instructor İREM NUR ŞENER

E-mail :
Ext. : 28802
CV :

Instructor MEHTAP KILIÇÖZ BAKAR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MELİKE EVCİN

E-mail :
Ext. : 56606
CV :

Instructor MERT CENGİZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MERVE ARISOY

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MERYEM MERVE KARAKURUM

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Ext. : 40711
CV :

Instructor MURAT SEZER

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor NİHAL AYDIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NUR DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NURAN KIR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor SEDIGHEH SHAHRIARI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SELDA ATMACA

E-mail :
Ext. : 56703
CV :

Instructor SUEDA TERZİ VURAK

E-mail :
Ext. : 28609
CV :

Instructor ŞAFAK YÜKSEL

E-mail :
Ext. : 42203
CV :

Instructor ŞEYMA KARABULUT ALUÇDİBİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TÜLAY AKBAY

E-mail :
Ext. : 40757
CV :

Instructor UFUK SERENGİL

E-mail :
Ext. : 40706
CV :

Instructor UĞUR OVACIK

E-mail :
Ext. : 28012
CV :

Instructor ÜMİT ATİLLA

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor YASEMİN ÜŞÜMÜŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ZEYNEP ÖZGEN BÖLÜKBAŞI

E-mail :
Ext. : 57306
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.