English

10450 BIOMEDİCAL DEVICE TECHONOLOGY -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Assist. Prof. Dr. TÜRKER TOGAY AKSOY


E-mail :

Ext. : 41151
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Assist. Prof. Dr. TÜRKER TOGAY AKSOY


E-mail :

Ext. : 41151
CV :

Assist. Prof. Dr. DERYA YILMAZ BAYSOY

E-mail :
Ext. : 41152
CV :

Assist. Prof. Dr. TÜRKER TOGAY AKSOY

E-mail :
Ext. : 41151
CV :

Instructor ŞERİFE ÇELİKBAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Assoc. Prof. (Ph.D.) EMİNE TUTKU VARDAĞLI

E-mail :
Ext. : 41602
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. DERYA YILMAZ BAYSOY

E-mail :
Ext. : 41152
CV :

Assist. Prof. Dr. EFE GÜZELOĞLU

E-mail :
Ext. : 42954
CV :

Assist. Prof. Dr. EYLEM GÜLCE ÇOKER

E-mail :
Ext. : 22204
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. SAMIRA ALIARI

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. SEÇİL BİLGİÇ

E-mail :
Ext. : 43554
CV :

Assist. Prof. Dr. ŞÜKRÜ MUSTAFA KAYA

E-mail :
Ext. : 42252
CV :

Assist. Prof. Dr. TÜRKER TOGAY AKSOY

E-mail :
Ext. : 41151
CV :

Assist. Prof. Dr. VİLDAN BAYRAM

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ZEYNEP FERİDE OLCAY

E-mail :
Ext. : 40103
CV :

Assist. Prof. Dr. ZİHNİ KAYA

E-mail :
Ext. : 12611
CV :

Instructor (Ph.D.) DERYA LEVENT MİYAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) MUHABBET DOYRAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) NURAY CAN

E-mail :
Ext. : 41802
CV :

Instructor (Ph.D.) ÖZGE YÜCESOY

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor ELİF ÖZTÜRK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EMRE YILMAZ

E-mail :
Ext. : 40105
CV :

Instructor FATEMEH KHOSRAVI PURIAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor FATİH YILDIZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor GONCA AKTAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor HASRET RABİA CENGİZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor İPEK DOKUZLUOĞLU ŞAKACI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor KÜBRA ÇELİK KILIÇ

E-mail :
Ext. : 40302
CV :

Instructor MEHMET HÜSEYİN DEMİR

E-mail :
Ext. : 40703
CV :

Instructor MELİH CAN KARA

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Ext. : 40711
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor ÖMER FARUK SAĞUN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÖZNUR SEVME

E-mail :
Ext. : 68403
CV :

Instructor SEDAT ŞEKER

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SERDAR BAŞAR KOYUNCU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ŞAFAK YÜKSEL

E-mail :
Ext. : 42203
CV :

Instructor ŞERİFE ÇELİKBAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor UĞUR DERYA

E-mail :
Ext. : 42155
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.