English

18040 RECREATION -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle

Level of Contribution from 0 to 5* Level of Contribution Existence of Contribution (Relation)
Course-Programe LOs Relations
Compulsory Course Units
No Name of the Course Unit Programme Learning Outcomes
123456789101112131415161718T%
1 ATATÜRK'S PRINCIPLES AND REVOLUTION HISTORY-I5445554450544555547886.67
2 ATATÜRK'S PRINCIPLES AND REVOLUTION HISTORY-II5445545550454554457886.67
3 INFORMATION TECHNOLOGIES3434434330434343345965.56
4 FOREIGN LANGUAGE-I5445545540555455547987.78
5 FOREIGN LANGUAGE-II3323343340234434205055.56
6 SCIENTIFIC FOUNDATION OF RECREATION5445554550455455547987.78
7 FIRST AID5445555440545455457886.67
8 MOVEMENT EDUCATION5445454450554555547886.67
9 WILDERNESS ADVENTURE EDUCATION5545455440554454557886.67
10 SWIMMING5445545450545445547785.56
11 FREE TIME SICIOLOGY5445554450545054457381.11
12 HEALTH EDUCATION5454545550454545457886.67
13 DRAMA I5445545550445554557987.78
14 RİTİM EĞİTİMİ VE DANS5445554540554555457987.78
15 İLETİŞİM BECERİLERİ5445555550544554457987.78
16 REKREASYON PSİKOLOJİSİ5445554450455545547886.67
17 EKİP ÇALIŞMASI VE LİDERLİK3442234330343442345561.11
18 REKREASYONDA YÖNETİM VE ORGANİZASYON5445554450545545457886.67
19 FİZİKSEL UYGUNLUK VE HERKES İÇİN SPOR5545455550554554458088.89
20 REKREASYON FELSEFESİ5445545550445545547886.67
21 REKREASYON İŞLETMECİLİĞİ5445554450545545547886.67
22 REKREASYONDA PROGRAMLAMA VE STRATEJİK PLANLAMA5445545550555445558088.89
23 ORYANTİRİNG3444544540544554457381.11
24 MASAJ2121212220122121222831.11
25 ÖZEL EĞİTİM VE REKREASYON5445545550445545547886.67
26 REKREASYONDA PAZARLAMA VE SPONSORLUK5445554450545554547886.67
27 DRAMA II4554554550455545547987.78
28 REKREASYON ÇEŞİTLERİ VE UYGULAMALARI4544454400343434446370.00
29 SU SPORLARI KAMPI3232323320323234434752.22
30 BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE İSTATİSTİK4323323330233223324651.11
31 REKREASYON TESİSLERİ PLANLAMA VE İŞLETMECİLİĞİ1212212220122112212730.00
32 REKREASYON VE HALKLA İLİŞKİLER1212212210212121122628.89
33 YEREL YÖNETİMLERDE REKREASYON1212212210211221212628.89
34 REKREASYON UYGULAMASI I1212212220211221122730.00
35 REKREASYON UYGULAMASI II4334434550545454457178.89
36 TURKISH LANGUAGE-I5445554550545554547987.78
37 TURKISH LANGUAGE-I​I 5445554450554554547886.67
Related number of course units / 3737373737373737373603737373637373736--
Level of contribution1521361291531551431471481480147142148144149145147142--
*Level of Contribution (0-5): Empty-Null (0), 1- Very Low, 2- Low, 3- Medium, 4- High, 5- Very High
Programme Elective Course Units
No Name of the Course Unit Programme Learning Outcomes
123456789101112131415161718T%
1 FUTBOL00000000000000000000.00
2 VOLEYBOL00000000000000000000.00
3 BUZ HOKEYİ00000000000000000000.00
4 TİYATRO VE DRAMA UYGULAMALARI00000000000000000000.00
5 TAKI TASARIM00000000000000000000.00
6 TEMEL FOTOĞRAFÇILIK00000000000000000000.00
7 BAĞLAMA00000000000000000000.00
8 AHŞAP BOYAMA00000000000000000000.00
9 FOOTBALL00000000000000000000.00
10 SPOR YAZARLIĞI00000000000000000000.00
11 EĞİTSEL OYUNLAR00000000000000000000.00
12 YETENEK SEÇİMİ VE YÖNLENDİRME00000000000000000000.00
13 ÇOCUKTA HAREKET GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ00000000000000000000.00
14 İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ00000000000000000000.00
15 OLİMPİK HAREKET00000000000000000000.00
16 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ00000000000000000000.00
17 SALON DANSLARI4343440530543554456572.22
18 SATRANÇ4344344330443543546471.11
19 STEP AEROBİK5454455450544545547785.56
20 TEMEL CİMNASTİK5545554550455545558190.00
21 TRAMBOLİN5454554450545544547785.56
22 TREAKİNG1231443240323342334752.22
23 YAMAÇ PARAŞÜTÜ4342434540454340546268.89
24 YELKEN5445543340353435557077.78
25 YOGA5445554450454555447785.56
26 BILLIARDS5445554450444555457785.56
27 FUTSAL4544554440455444557583.33
28 BOKS5454445550554555457987.78
29 BASKETBOL3323323030433232324448.89
30 KLASİK GİTAR00000000000000000000.00
31 BUZ HOKEYİ00000000000000000000.00
32 RAGBİ00000000000000000000.00
Related number of course units / 3213131313131312121301313131313121313--
Level of contribution55485249565547485505455505654495755--
*Level of Contribution (0-5): Empty-Null (0), 1- Very Low, 2- Low, 3- Medium, 4- High, 5- Very High
Faculty Elective Course Units
No Name of the Course Unit Programme Learning Outcomes
123456789101112131415161718T%
1 FITNESS3324345440354554546774.44
Related number of course units / 1111111111011111111--
Level of contribution332434544035455454--
*Level of Contribution (0-5): Empty-Null (0), 1- Very Low, 2- Low, 3- Medium, 4- High, 5- Very High
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.