Türkçe

50130-ENGELLİ BAKIMI VE REHABİLİTASYON-
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.

1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
1039 ATA102 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
88730 BIL122 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
14868 EBR112 PSİKOSOSYAL REHABİLİTASYON Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
14870 EBR114 ENGELLİ BAKIMI VE REHABİLİTASYON UYGULAMALARI-I Zorunlu 0 + 4 2.0 5.0
14871 EBR116 AKUT VE KRONİK HASTALIKLAR Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
88740 ING122 İNGİLİZCE-II Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
14589 SMY112 ANATOMİ VE FİZYOLOJİ SİSTEMLER Zorunlu 1 + 2 2.0 3.0
14587 SMY113 ANATOMİ VE FİZYOLOJİYE GİRİŞ Zorunlu 1 + 2 2.0 3.0
14590 SMY114 İLK YARDIM Zorunlu 0 + 2 1.0 2.0
37865 SMY117 ANATOMİ VE FİZYOLOJİYE GİRİŞ Zorunlu 2 + 0 2.0 3.0
32973 SMY118 ANATOMİ VE FİZYOLOJİ SİSTEMLER Zorunlu 2 + 0 2.0 3.0
2116 TUR102 TÜRK DİLİ-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
9062 YUM102 YERİNDE UYGULAMA-I Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):39 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :39

2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
14860 EBR211 ENGELLİLER İÇİN İŞ VE UĞRAŞI TEDAVİSİ Zorunlu 0 + 4 2.0 5.0
14864 EBR213 NORMAL MOTOR GELİŞİM VE ENGELLİ ÇOCUK Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
14865 EBR215 ENGELLİ BAKIMI VE REHABİLİTASYON UYGULAMALARI-II Zorunlu 0 + 4 2.0 5.0
14867 EBR217 AİLE EĞİTİMİ Zorunlu 2 + 0 2.0 3.0
14866 EBR219 ERGONOMİ Zorunlu 0 + 2 1.0 3.0
10376 GRI201 GİRİŞİMCİLİK Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
14591 SMY211 FARMAKOLOJİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
81124 SMY213 MESLEKİ İNGİLİZCE-I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
10369 YUM201 YERİNDE UYGULAMA-II Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
14848 EBR212 ENGELLİLER İÇİN ARAÇ VE GEREÇ GELİŞTİRME Zorunlu 1 + 2 2.0 6.0
14847 EBR214 İŞARET DİLİ Zorunlu 0 + 2 1.0 4.0
14846 EBR216 ENGELLİ BAKIMI VE REHABİLİTASYON UYGULAMALARI-III Zorunlu 0 + 4 2.0 10.0
14592 SMY214 TIP HUKUKU VE ETİK Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
14593 SMY216 İLETİŞİM Zorunlu 0 + 2 1.0 2.0
81125 SMY218 MESLEKİ İNGİLİZCE-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
10375 YUM202 YERİNDE UYGULAMA-III Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.