Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
1039
ATA102
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
88730
BIL122
BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
14868
EBR112
PSİKOSOSYAL REHABİLİTASYON
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
14870
EBR114
ENGELLİ BAKIMI VE REHABİLİTASYON UYGULAMALARI-I
Zorunlu
0 + 4
2.0
5.0
14871
EBR116
AKUT VE KRONİK HASTALIKLAR
Zorunlu
2 + 2
3.0
4.0
88740
ING122
İNGİLİZCE-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
4.0
14589
SMY112
ANATOMİ VE FİZYOLOJİ SİSTEMLER
Zorunlu
1 + 2
2.0
3.0
14587
SMY113
ANATOMİ VE FİZYOLOJİYE GİRİŞ
Zorunlu
1 + 2
2.0
3.0
14590
SMY114
İLK YARDIM
Zorunlu
0 + 2
1.0
2.0
37865
SMY117
ANATOMİ VE FİZYOLOJİYE GİRİŞ
Zorunlu
2 + 0
2.0
3.0
32973
SMY118
ANATOMİ VE FİZYOLOJİ SİSTEMLER
Zorunlu
2 + 0
2.0
3.0
2116
TUR102
TÜRK DİLİ-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
9062
YUM102
YERİNDE UYGULAMA-I
Zorunlu
0 + 0
0.0
4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
39
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
39
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
14860
EBR211
ENGELLİLER İÇİN İŞ VE UĞRAŞI TEDAVİSİ
Zorunlu
0 + 4
2.0
5.0
14864
EBR213
NORMAL MOTOR GELİŞİM VE ENGELLİ ÇOCUK
Zorunlu
2 + 0
2.0
4.0
14865
EBR215
ENGELLİ BAKIMI VE REHABİLİTASYON UYGULAMALARI-II
Zorunlu
0 + 4
2.0
5.0
14867
EBR217
AİLE EĞİTİMİ
Zorunlu
2 + 0
2.0
3.0
14866
EBR219
ERGONOMİ
Zorunlu
0 + 2
1.0
3.0
10376
GRI201
GİRİŞİMCİLİK
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
14591
SMY211
FARMAKOLOJİ
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
81124
SMY213
MESLEKİ İNGİLİZCE-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
10369
YUM201
YERİNDE UYGULAMA-II
Zorunlu
0 + 0
0.0
4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
14848
EBR212
ENGELLİLER İÇİN ARAÇ VE GEREÇ GELİŞTİRME
Zorunlu
1 + 2
2.0
6.0
14847
EBR214
İŞARET DİLİ
Zorunlu
0 + 2
1.0
4.0
14846
EBR216
ENGELLİ BAKIMI VE REHABİLİTASYON UYGULAMALARI-III
Zorunlu
0 + 4
2.0
10.0
14592
SMY214
TIP HUKUKU VE ETİK
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
14593
SMY216
İLETİŞİM
Zorunlu
0 + 2
1.0
2.0
81125
SMY218
MESLEKİ İNGİLİZCE-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
10375
YUM202
YERİNDE UYGULAMA-III
Zorunlu
0 + 0
0.0
4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.