Türkçe

09050 SOSYAL HİZMET -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I000.00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II000.00
3 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I000.00
4 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II000.00
5 GİRİŞİMCİLİK000.00
6 İNGİLİZCE-I000.00
7 İNGİLİZCE-II000.00
8 SOSYOLOJİYE GİRİŞ55100.00
9 SOSYAL ANTROPOLOJİ55100.00
10 PSİKOLOJİYE GİRİŞ55100.00
11 EKONOMİ4480.00
12 HUKUKUN TEMEL KAVRAMLARI55100.00
13 TÜRKİYE'NİN KAMU YÖNETİMİNE GİRİŞ55100.00
14 SOSYAL SORUNLAR55100.00
15 SOSYAL HİZMETE GİRİŞ55100.00
16 FELSEFE VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME3360.00
17 BİLİMSEL RAPOR HAZIRLAMA VE SUNUM TEKNİKLERİ3360.00
18 SOSYAL HİZMET ALANLARINDA İNCELEME55100.00
19 İLETİŞİM BECERİLERİ55100.00
20 TÜRKİYE’NİN TOPLUMSAL, KÜLTÜREL VE EKONOMİK YAPISI4480.00
21 YOKSULLUK VE SOSYAL HİZMET55100.00
22 SOSYAL HİZMET ETİĞİ55100.00
23 SOSYAL HİZMET İÇİN MEVZUAT55100.00
24 İNSAN HAKLARI VE SOSYAL HİZMET55100.00
25 GÖRÜŞME TEKNİKLERİ VE RAPORLAMA55100.00
26 İNSAN DAVRANIŞI VE SOSYAL ÇEVRE II55100.00
27 GENELCİ SOSYAL HİZMET UYGULAMASINA GİRİŞ55100.00
28 SOSYAL HİZMET ARAŞTIRMASI55100.00
29 İNSAN DAVRANIŞI VE SOSYAL ÇEVRE I4480.00
30 SOSYAL POLİTİKA VE PLANLAMA 55100.00
31 SOSYAL HİZMET ALAN UYGULAMASI I55100.00
32 SOSYAL HİZMET YÖNETİMİ55100.00
33 SOSYAL HİZMET ARAŞTIRMASI UYGULAMASI-II000.00
34 İSTATİSTİK-I3360.00
35 SOSYAL HİZMET KURAMLARI-II000.00
36 SOSYAL HİZMET KURAMLARI-I55100.00
37 SOSYAL HİZMET ARAŞTIRMASI UYGULAMASI-I55100.00
38 İSTATİSTİK -II3360.00
39 ALAN UYGULAMASI55100.00
40 SOSYAL HİZMET ALAN UYGULAMASI-II55100.00
41 SOSYAL HİZMET KURAM VE UYGULAMASI III: ÖRGÜT VE TOPLULUKLARLA SOSYAL HİZMET55100.00
42 SOSYAL HİZMET ARAŞTIRMASI UYGULAMASI II55100.00
43 TÜRK DİLİ-I000.00
44 TÜRK DİLİ-II000.00
İlişkili Ders Sayısı / 4433--
İlişki Ağırlığı154--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 SAĞLIKTA İNOVASYON000.00
2 YÖNETİM FELSEFESİ000.00
3 BESİN DESTEKLERİ000.00
4 MEKÂN VE SAĞLIK55100.00
5 OYUNLA İLETİŞİM1120.00
6 ENGELLİLERLE SOSYAL HİZMET55100.00
7 YARATICI DRAMA4480.00
8 SİVİL TOPLUM VE SOSYAL HİZMET55100.00
9 ÇOCUKLARLA SOSYAL HİZMET55100.00
10 SOSYAL HİZMETTE TEKNOLOJİK MATERYAL KULLANIMI 1120.00
11 TOPLUMSAL CİNSİYET VE SOSYAL HİZMET55100.00
12 MESLEKİ İNGİLİZCE II3360.00
13 SOKAK SOSYAL HİZMETİ3360.00
14 ENDÜSTRİYEL SOSYAL HİZMET4480.00
15 ÇOCUK KORUMA VE REHABİLİTASYON HİZMETLERİNDE SOSYAL HİZMET UYGULAMALARI2240.00
16 ADLİ SOSYAL HİZMET 55100.00
17 OKUL SOSYAL HİZMETİ55100.00
18 GENÇLERLE SOSYAL HİZMET4480.00
19 ULUSLARARASI SOSYAL HİZMET55100.00
20 SOSYAL REFAH HİZMETLERİ TARİHİ55100.00
21 SOSYAL HİZMETTE GÜNCEL OKUMALAR000.00
22 YEREL YÖNETİMLER VE SOSYAL HİZMET55100.00
23 AİLE VE ÇOCUK HUKUKU55100.00
24 TIBBİ VE PSİKİYATRİK SOSYAL HİZMET55100.00
İlişkili Ders Sayısı / 2420--
İlişki Ağırlığı82--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 FONKSİYONEL GIDALAR000.00
2 ANNE VE ÇOCUK BESLENMESİ000.00
3 HİDROTERAPİ000.00
4 SAĞLIK İÇİN FİZİKSEL AKTİVİTE000.00
5 İLKYARDIM3360.00
6 CİNSEL SAĞLIK1120.00
7 BESLENME İLKELERİ1120.00
8 HALK SAĞLIĞI1120.00
İlişkili Ders Sayısı / 84--
İlişki Ağırlığı6--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 KADIN VE EGZERSİZ000.00
2 KONUŞMA TEKNİKLERİ000.00
3 SİBER GÜVENLİK000.00
4 AKRAN REHBERLİĞİ2240.00
5 RİTİM DANS VE ORFF EĞİTİMİ000.00
6 BİLGİSAYAR OYUNU İLE EĞİTİM000.00
7 ÇOKLU ORTAM TASARİMİ VE ÜRETİMİ000.00
8 ÖĞRETİM TASARİMİ000.00
9 ÖĞRETİMDE TEKNOLOJİK UYGULAMALAR000.00
10 MODERNLEŞME VE SANAT000.00
11 HERKES İÇİN TASARIM000.00
12 FOTOĞRAFA GİRİŞ000.00
13 İNSAN HAKLARI (AİHM VE İÇTİHATLARI)3360.00
14 TÜKETİCİ HUKUKU3360.00
15 KARİYER PLANLAMA000.00
16 FİNANSAL OKURYAZARLIK000.00
17 AVRUPA SARAY BAHÇELERİ000.00
18 TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI000.00
19 SOSYOLOJİ3360.00
20 BARIŞ ÇALIŞMALARINDA ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR000.00
21 DİJİTAL HABERCİLİK000.00
İlişkili Ders Sayısı / 214--
İlişki Ağırlığı11--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.