Türkçe

07060 TELEVİZYON HABERCİLİĞİ VE PROGRAMCILIĞI -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I000.00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II000.00
3 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I000.00
4 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II000.00
5 GENEL EKONOMİ000.00
6 GİRİŞİMCİLİK55100.00
7 HABER YAZMA TEKNİKLERİ000.00
8 HUKUKUN TEMEL KAVRAMLARI000.00
9 İLETİŞİM HUKUKU VE FİKRİ HAKLAR1120.00
10 İLETİŞİM BİLİMİNE GİRİŞ1120.00
11 İLETİŞİM SOSYOLOJİSİ1120.00
12 İLETİŞİM VE FELSEFE000.00
13 MEDYA OKURYAZARLIĞI2240.00
14 SOSYAL PSİKOLOJİ000.00
15 İLETİŞİM KURAMLARI000.00
16 İLETİŞİM TARİHİ1120.00
17 SİYASAL İLETİŞİM000.00
18 İLETİŞİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ1120.00
19 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ000.00
20 BİTİRME PROJESİ55100.00
21 İNGİLİZCE-I000.00
22 İNGİLİZCE-II000.00
23 SİYASETİN TEMEL KAVRAMLARI000.00
24 GÖRÜNTÜ TEKNİKLERİ3360.00
25 IŞIK VE AYDINLATMA3360.00
26 KURGU55100.00
27 RADYO TELEVİZYON HABERCİLİĞİ55100.00
28 TELEVİZYON PROGRAMCILIĞI55100.00
29 TELEVİZYON PROGRAM YAZARLIĞI000.00
30 TELEVİZYON PROGRAM TÜRLERİ4480.00
31 TELEVİZYONDA YAPIM VE YÖNETİM55100.00
32 MEDYA EKONOMİSİ VE İŞLETMECİLİĞİ000.00
33 KARŞILAŞTIRMALI YAYIN SİSTEMLERİ VE YAYINCILIK ETİĞİ4480.00
34 TELEVİZYON PROGRAMLARI ANALİZİ55100.00
35 DİJİTAL YAYINCILIK UYGULAMALARI55100.00
36 YENİ MEDYA VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ4480.00
37 TÜRK DİLİ-I000.00
38 TÜRK DİLİ-II000.00
39 YERİNDE UYGULAMA-I55100.00
40 YERİNDE UYGULAMA-II55100.00
41 YERİNDE UYGULAMA-III4480.00
İlişkili Ders Sayısı / 4122--
İlişki Ağırlığı79--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 MEDYA VE KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM000.00
2 SOSYAL MEDYA 000.00
3 ARAŞTIRMACI GAZETECİLİK000.00
4 PROTOKOL VE SOSYAL DAVRANIŞ KURALLARI000.00
5 MESLEKİ İNGİLİZCE000.00
6 GÖRSEL ALGI, İLETİŞİM 000.00
7 DİJİTAL İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI VE ÇALIŞMALARI 000.00
8 İLERİ KURGU TEKNİKLERİ4480.00
9 BELGESEL YAPIMI55100.00
10 SPİKERLİK VE SUNUCULUK TEKNİK EĞİTİMİ 3360.00
11 TELEVİZYONDA SÖYLEŞİ VE RÖPORTAJ TEKNİKLERİ4480.00
12 TELEVİZYON PROGRAMI PLANLAMA4480.00
13 KAMERA ÖNÜ UYGULAMALARI55100.00
14 HABER SUNUCULUĞU000.00
15 CANLI YAYIN UYGULAMALARI4480.00
16 GÜNDEM ANALİZİ000.00
17 HABER VE SÖYLEM1120.00
18 HABER PROGRAMCILIĞI55100.00
İlişkili Ders Sayısı / 189--
İlişki Ağırlığı35--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 MOBİL İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ000.00
2 HABER FOTOĞRAFÇILIĞI000.00
3 İLERİ İLETİŞİM ÇALIŞMALARI000.00
4 İLETİŞİMDE ETNOGRAFİK ÇALIŞMALAR 000.00
5 SANAT AKIMLARI VE YARATICILIK1120.00
6 KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM VE REKLAM000.00
7 İLETİŞİM KÜRESELLEŞME VE TOPLUM2240.00
8 SOSYAL MEDYA ARAŞTIRMALARI1120.00
İlişkili Ders Sayısı / 83--
İlişki Ağırlığı4--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 KADIN VE EGZERSİZ000.00
2 E-SPOR EKONOMİSİ000.00
3 KONUŞMA TEKNİKLERİ000.00
4 SİBER GÜVENLİK000.00
5 AKRAN REHBERLİĞİ000.00
6 RİTİM DANS VE ORFF EĞİTİMİ000.00
7 BİLGİSAYAR OYUNU İLE EĞİTİM000.00
8 ÇOKLU ORTAM TASARİMİ VE ÜRETİMİ000.00
9 ÖĞRETİM TASARİMİ000.00
10 ÖĞRETİMDE TEKNOLOJİK UYGULAMALAR000.00
11 MODERNLEŞME VE SANAT1120.00
12 HERKES İÇİN TASARIM000.00
13 İNSAN HAKLARI (AİHM VE İÇTİHATLARI)000.00
14 TÜKETİCİ HUKUKU000.00
15 KARİYER PLANLAMA000.00
16 FİNANSAL OKURYAZARLIK000.00
17 AVRUPA SARAY BAHÇELERİ000.00
18 TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI000.00
19 SOSYOLOJİ000.00
20 BARIŞ ÇALIŞMALARINDA ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR000.00
İlişkili Ders Sayısı / 201--
İlişki Ağırlığı1--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.