Türkçe

09030 SAĞLIK KURUMLARI YÖNETİCİLİĞİ -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I000.00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II000.00
3 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I000.00
4 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II000.00
5 EKONOMİNİN TEMELLERİ-I2240.00
6 EKONOMİNİN TEMELLERİ-II55100.00
7 GİRİŞİMCİLİK55100.00
8 HUKUKUN TEMEL KAVRAMLARI2240.00
9 SAĞLIK HUKUKU VE MEVZUATI2240.00
10 İNGİLİZCE-I000.00
11 İNGİLİZCE-II000.00
12 YÖNETİM VE ORGANİZASYON55100.00
13 BİYOİSTATİSTİK2240.00
14 MUHASEBEYE GİRİŞ3360.00
15 DAVRANIŞ BİLİMLERİ3360.00
16 İŞLETMENİN TEMELLERİ55100.00
17 SAĞLIK KURUMLARINDA İŞLETME MATEMATİĞİ2240.00
18 SAĞLIK İLETİŞİMİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ1120.00
19 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ2240.00
20 SAĞLIK EKONOMİSİ3360.00
21 SAĞLIK İŞLETMELERİNDE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ1120.00
22 SAĞLIK İŞLETMELERİ YÖNETİMİ55100.00
23 TIBBİ DÖKÜMANTASYON2240.00
24 SAĞLIK İŞLETMELERİNDE MALİYET MUHASEBESİ4480.00
25 HASTALIKLAR BİLGİSİ000.00
26 SAĞLIK İŞLETMELERİNDE ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ55100.00
27 SAĞLIK İŞLETMELERİNDE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ55100.00
28 SAĞLIK İŞLETMELERİNDE FİNANSAL YÖNETİM4480.00
29 SAĞLIK İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA55100.00
30 SAĞLIK POLİTİKASI VE PLANLAMASI4480.00
31 EPİDEMİYOLOJİ000.00
32 SAĞLIK HİZMETLERİNDE BİLGİ YÖNETİMİ55100.00
33 SAĞLIK İŞLETMELERİNDE KANTİTATİF TEKNİKLER55100.00
34 SAĞLIK HİZMETLERİ YÖNETİMİ - I55100.00
35 BİTİRME PROJESİ55100.00
36 SAĞLIK İŞLETMELERİNDE STRATEJİK YÖNETİM55100.00
37 SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇEVRE VE SOSYAL SORUMLULUK2240.00
38 SAĞLIK YÖNETİMİNDE ETİK3360.00
39 GÜDÜMLÜ ÇALIŞMA VE GERİ BİLDİRİM SAATİ55100.00
40 SAĞLIK HİZMETLERİNDE KALİTE YÖNETİMİ55100.00
41 TÜRK DİLİ-I000.00
42 TÜRK DİLİ-II000.00
43 YERİNDE UYGULAMA-I55100.00
44 YERİNDE UYGULAMA-II4480.00
45 YERİNDE UYGULAMA-III55100.00
İlişkili Ders Sayısı / 4535--
İlişki Ağırlığı131--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 BESİN DESTEKLERİ000.00
2 MEKÂN VE SAĞLIK000.00
3 SAĞLIK İŞLETMELERİNDE TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ VE LOJİSTİK55100.00
4 PAZARLAMA İLKELERİ3360.00
5 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ3360.00
6 SAĞLIK İŞLETMELERİNDE RİSK YÖNETİMİ3360.00
7 SAĞLIK KURUMLARINDA STERİLİZASYON ESASLARI VE ATIK YÖNETİMİ2240.00
8 KARŞILAŞTIRMALI SAĞLIK SİSTEMLERİ VE ÖZEL KONULAR3360.00
9 SAĞLIK İŞLETMELERİNDE PERFORMANS YÖNETİMİ3360.00
10 SAĞLIK KURUMLARINDA İLETİŞİM YÖNETİMİ3360.00
11 SAĞLIK İŞLETMELERİNDE MALİ TABLO ANALİZİ4480.00
12 AFET YÖNETİMİ1120.00
13 SAĞLIK SİGORTACILIĞI VE AKTÜERYA3360.00
14 SAĞLIK SOSYOLOJİSİ3360.00
15 HALK SAĞLIĞI1120.00
İlişkili Ders Sayısı / 1513--
İlişki Ağırlığı37--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 YARATICI DRAMA000.00
2 SAĞLIK İÇİN FİZİKSEL AKTİVİTE000.00
3 İLKYARDIM3360.00
4 CİNSEL SAĞLIK000.00
5 BESLENME İLKELERİ000.00
6 SAĞLIKTA İNOVASYON3360.00
7 YÖNETİM FELSEFESİ3360.00
8 SAĞLIK SOSYOLOJİSİ3360.00
9 EPİDEMİYOLOJİ000.00
İlişkili Ders Sayısı / 94--
İlişki Ağırlığı12--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 KADIN VE EGZERSİZ000.00
2 KONUŞMA TEKNİKLERİ000.00
3 SİBER GÜVENLİK000.00
4 AKRAN REHBERLİĞİ000.00
5 RİTİM DANS VE ORFF EĞİTİMİ000.00
6 BİLGİSAYAR OYUNU İLE EĞİTİM000.00
7 ÇOKLU ORTAM TASARİMİ VE ÜRETİMİ000.00
8 ÖĞRETİM TASARİMİ000.00
9 ÖĞRETİMDE TEKNOLOJİK UYGULAMALAR000.00
10 MODERNLEŞME VE SANAT3360.00
11 HERKES İÇİN TASARIM000.00
12 FOTOĞRAFA GİRİŞ000.00
13 KİŞİLERARASI İLETİŞİM000.00
14 İNSAN HAKLARI (AİHM VE İÇTİHATLARI)000.00
15 TÜKETİCİ HUKUKU000.00
16 KARİYER PLANLAMA000.00
17 FİNANSAL OKURYAZARLIK000.00
18 AVRUPA SARAY BAHÇELERİ000.00
19 TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI000.00
20 SOSYOLOJİ000.00
21 BARIŞ ÇALIŞMALARINDA ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR000.00
22 DİJİTAL HABERCİLİK000.00
İlişkili Ders Sayısı / 221--
İlişki Ağırlığı3--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.