PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEMİ |
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ |
BİLGİ |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
   1 |
Eğitim ve öğrenme problemlerinin çözümünde kullanılan modelleme yöntemleri ile bunların kısıtları hakkında kapsamlı bilgi sahibidir. |
   2 |
Bilişim konularında uygulamalı bilgilere sahiptir. |
   3 |
Bilişim uygulamaları konusunda bilimsel araştırma yapar. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   4 |
Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin eğitimde kullanımı konularında ileri uygulamaları yapacak düzeyde genişlemesine ve derinlemesine bilgi sahibidir. |
   5 |
Bilişim sistemlerinin uygulanabilirliği konusunda üst düzey bilgiye sahiptir. |
   6 |
Bilişim sistemlerinin eğitimde kullanım kısıtları konusunda üst düzey bilgiye sahiptir. |
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Proje Hazırlama
- Seminer
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Rapor Sunma
- Ödev Değerlendirme
|
BECERİLER |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.
|
   1 |
Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin eğitimi alanında uygulamalı araştırma yaparak bilgiye ulaşır. |
   2 |
Tanımlanmış eğitim problemlerinin bilgi ve iletişim teknolojileri ile çözmek için yöntemler geliştirir. |
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   3 |
Modelleme ve deneysel araştırmaları uygular. |
   4 |
Bilişim teknolojilerinin kullanımı konusunda yenilikci cözümler geliştirir. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Rapor Sunma
- Ödev Değerlendirme
|
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
   1 |
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin eğitimde kullanımı alanında çok disiplinli takımlarda liderlik yapar. |
   2 |
Bilgiye erişmek için kaynak araştırması yapar. |
   3 |
Karmaşık durumlarda çözümler geliştirir. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Rapor Sunma
- Ödev Değerlendirme
|
Öğrenme Yetkinliği |
   1 |
Mesleğinin yeni ve gelişmekte olan uygulamalarını inceler. |
   2 |
Tanımlanmış bilgi ve iletişim teknolojilerine dayalı eğitim problemlerini çözmek için yöntemler geliştirir. |
   3 |
Kendini bilişim alanında sürekli yeniler. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Rapor Sunma
- Ödev Değerlendirme
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
   1 |
Çalışmaların süreç ve sonuçlarını, o alandaki veya alan dışındaki ulusal ve uluslararası ortamlarda yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarır. |
   2 |
Bilişim uygulamaları için sorumluluk alır. |
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Rapor Sunma
- Ödev Değerlendirme
|
Alana Özgü Yetkinlik |
   1 |
Verilerin toplanması, işlenmesi, kullanılması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında ve mesleki tüm etkinliklerde toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir. |
   2 |
Bilişim uygulamalarının sosyal ve çevresel boyutlarını anlar. |
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
|
- Ara Sınav
- Final Sınavı
- Rapor Sunma
- Ödev Değerlendirme
|