PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Antrenörlük mesleğinin saygınlığının gerektirdiği bilgi, beceri ve tutumları geliştirerek, karşılaşabileceği mesleki problemleri çözümleyebilme | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 28 | 93.33 |
2 |
Multidisipliner alanlardan yararlanarak mesleki yeterliliklerini geliştirebilme | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 27 | 90.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Sporla ilgili ulusal ve uluslararası federasyonlar ve kurumlarla işbirliği oluşturabilme | 5 | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 25 | 83.33 |
2 |
Toplumda spor kültürünün oluşturulması, farklı sporların tanıtılması ve spora katılımın yaygınlaştırılması için geçerli stratejiler geliştirebilme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 30 | 100.00 |
3 |
Sporda yetenek tarama ve seçme kriterlerini kullanarak farklı spor branşlarına yatkın yetenekleri ortaya çıkarabilme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 30 | 100.00 |
4 |
Her yaş, cinsiyet ve düzeydeki sporcuların performans düzeylerini belirleyebilmek için geliştirilen alan ve laboratuar testlerini uygulayabilme, değerlendirebilme ve test sonuçlarını antrenman planlarına yansıtabilme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 30 | 100.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Her yaş, cinsiyet ve düzeydeki sporcu için yıllık ve uzun süreli performans hedefleri belirleyerek, genel ve özel eğitim ilkelerine uygun antrenman planı ve programları oluşturabilme | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 27 | 90.00 |
2 |
Spor çevreleri ve toplumun tüm kesimleriyle yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurabilme | 2 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 24 | 80.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Spor örgütlerini tanıma, her düzeydeki spor organizasyonunda genel ve spor dalına özgü yarışma kuralları konusunda bilgi sahibi olabilme | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 26 | 86.67 |
2 |
Uygun öğretim yöntemlerini kullanarak, branşlara özgü teknik ve taktik becerileri öğretebilme | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 24 | 80.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Bilgi ve becerilerini aktarmada bilişim ve iletişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanır. | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 27 | 90.00 |
2 |
Dürüst ve çalışkan olma, yaşamın her alanında etik kurallara uygun davranma sorumluluğu taşıma. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 30 | 100.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Sporda yüksek teknolojiden yararlanabilme | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 27 | 90.00 |
2 |
Sosyal haklar, sağlık, kültürel değerler ve çevrenin korunması hususunda yeterli bilince sahip olma | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 26 | 86.67 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 62 | 64 | 64 | 63 | 63 | 65 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |