English

10497 CIVIL AIR TRANSPORT MANAGEMENT -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Instructor GÜLCAN GÜZEL


E-mail :

Ext. :
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :


E-mail :

Ext. :
CV :

Instructor CİHAN YAVUZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DİDEM TURGUT

E-mail :
Ext. : 41506
CV :

Instructor GÜLCAN GÜZEL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MUHAMMED UBEYD KORBEY

E-mail :
Ext. :
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. GÜVEN ÖZDEMİR

E-mail :
Ext. : 40002
CV :

Assist. Prof. Dr. HAYRETTİN GÜLBİN

E-mail :
Ext. : 42602
CV :

Assist. Prof. Dr. MUHAMMED TALHA NARCI

E-mail :
Ext. : 40153
CV :

Assist. Prof. Dr. MURAT GEÇGEL

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. SELÇUK ŞENER

E-mail :
Ext. : 40705
CV :

Instructor BURCU ERDAĞ

E-mail :
Ext. : 40717
CV :

Instructor BÜŞRA DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor CANSU ŞAHİN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor CİHAN YAVUZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor COŞKUN DENİZ ERAYDIN

E-mail :
Ext. : 41701
CV :

Instructor DENİZ ERCAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DİDEM TURGUT

E-mail :
Ext. : 41506
CV :

Instructor ELİF ÖZTÜRK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ERHAN ÖZTÜRK

E-mail :
Ext. : 40101
CV :

Instructor GÜLCAN GÜZEL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor KORKMAZ KESKENDİR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Ext. : 40711
CV :

Instructor MURAT TEKİN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor NUR DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÖZNUR SEVME

E-mail :
Ext. : 68403
CV :

Instructor RÜÇHAN BOZTAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SONER DUTUCU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TÜLAY AKBAY

E-mail :
Ext. : 40757
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.