English

50180 SURGERY SERVICES -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Instructor ZELİHA OKUR


E-mail :

Ext. : 28702
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Instructor ZELİHA OKUR


E-mail :

Ext. : 28702
CV :

Assist. Prof. Dr. NURDAN SEZGİN

E-mail :
Ext. : 28607
CV :

[TR:base-unvan-ustaogretici] ZEYNEP EKŞİ

E-mail :
Ext. : 28603
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Assoc. Prof. (Ph.D.) SOYKAN ARIKAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) TÜRKİZ VERİMER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. AKİF NURİ DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. ESAT BONABİ

E-mail :
Ext. : 57101
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. NARİN ABDULLAH

E-mail :
Ext. : 57304
CV :

Assist. Prof. Dr. NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Ext. : 42952
CV :

Assist. Prof. Dr. NURDAN SEZGİN

E-mail :
Ext. : 28607
CV :

Instructor (Ph.D.) İLKER GÖÇHAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYHAN DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BUKET DÖNMEZ

E-mail :
Ext. : 43551
CV :

Instructor ÇİĞDEM GENÇ YURDAGÜL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÇİĞDEM KAPISUZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DENİZ KARACA

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EDA ARMAĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EMRE ALTAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor İLKİN BAŞAR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor İREM ERDEM

E-mail :
Ext. : 40702
CV :

Instructor İSMAİL ERKILIÇ

E-mail :
Ext. : 40703
CV :

Instructor MEHMET HÜSEYİN DEMİR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MİNA NAZEM KARAGÖKLÜ TANYELİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MUKADDES AVŞAR SARALİ

E-mail :
Ext. : 20704
CV :

Instructor MURAT SEZER

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor MUSTAFA GÜNEŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NURGÜL UZUNEL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor PELİN KORKMAZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SELÇUK ŞENER

E-mail :
Ext. : 40705
CV :

Instructor SELİN ALKAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SENEM MBU HENE

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SİBEL YILMAZ

E-mail :
Ext. : 41554
CV :

Instructor TEZCAN ZEYNEP ÖZKAN TİLKİ

E-mail :
Ext. : 56050
CV :

Instructor TUĞBA KARABACAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor UĞUR KAYİŞ

E-mail :
Ext. : 57303
CV :

Instructor YASİN YARAR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ZELİHA OKUR

E-mail :
Ext. : 28702
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.