English
50160 PATHOLOGY LABORATORY TECHNIQUES -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Prof. Dr. ÖNDER PEKER


E-mail :

Ext. :
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Prof. Dr. ÖNDER PEKER


E-mail :

Ext. :
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) CEM ÇOMUNOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

[TR:base-unvan-ustaogretici] YEŞİM ATEŞ

E-mail :
Ext. : 57202
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. ESEN AYŞE DURAL

E-mail :
Ext. : 51752
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) CEM ÇOMUNOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) GÖKHAN ERSOY

E-mail :
Ext. :
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MİNE ERGÜVEN

E-mail :
Ext. : 57201
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) TÜRKİZ VERİMER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. GÜLNAZ KERVANCIOĞLU

E-mail :
Ext. : 52203
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. RAMAZAN KATIRCI

E-mail :
Ext. : 42603
CV :

Instructor (Ph.D.) NARİN ABDULLAH

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) NECDET ÖZKAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ARTA FEJZULLAHU

E-mail :
Ext. : 28503
CV :

Instructor BUKET DÖNMEZ

E-mail :
Ext. : 43551
CV :

Instructor CENGİZ DEMİRCİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DUYGU AYHAN

E-mail :
Ext. : 28504
CV :

Instructor ESRA GÜLGÜN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor FATMA NUR TÜFEKÇİ

E-mail :
Ext. : 42152
CV :

Instructor HALE BAYRAM

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor İSMAİL ERKILIÇ

E-mail :
Ext. : 40703
CV :

Instructor MUKADDES AVŞAR SARALİ

E-mail :
Ext. : 20704
CV :

Instructor MURAT SEZER

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor MUTLU DEMİRCİOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ONUR KARATAŞ

E-mail :
Ext. : 43553
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor PANAYOT SARI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SELDA DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SİBEL YILMAZ

E-mail :
Ext. : 41554
CV :

Instructor SİLVA POLAT SARI

E-mail :
Ext. : 28502
CV :

Instructor TUĞÇE KAPTAN

E-mail :
Ext. : 40718
CV :

Instructor UĞUR KAYİŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor YASİN YARAR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ZEYNEP DUYGU TİRYAKİOĞLU

E-mail :
Ext. : 57006
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.