English

50140 ELECTRO NEUROPHYSİOLOGY -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Instructor AYHAN DOĞAN


E-mail :

Ext. :
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :


E-mail :

Ext. :
CV :

Instructor SELDA GÜLER

E-mail :
Ext. : 56703
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. HAKKI DALÇIK

E-mail :
Ext. : 52503
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) SELDA KORKMAZ YAKAR

E-mail :
Ext. :
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) TÜRKİZ VERİMER

E-mail :
Ext. : 56403
CV :

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. MUKADDES AVŞAR SARAL

E-mail :
Ext. : 20704
CV :

Assist. Prof. Dr. SELÇUK ŞENER

E-mail :
Ext. : 40705
CV :

Assist. Prof. Dr. SİLVA POLAT SARI

E-mail :
Ext. : 28502
CV :

Instructor AYHAN DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYŞE YAZGAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BARIŞ CELBEK

E-mail :
Ext. : 28003
CV :

Instructor BİRCAN TOLU

E-mail :
Ext. : 40709
CV :

Instructor BURAK TAŞLI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BURCU ERDAĞ

E-mail :
Ext. : 40717
CV :

Instructor DUYGU AYHAN YEŞİLYURT

E-mail :
Ext. : 28504
CV :

Instructor ERHAN ÖZTÜRK

E-mail :
Ext. : 40101
CV :

Instructor ESİN ERBEK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor FUNDA FINDIK GÜMÜŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor GÜL ÇELİK ÖZTORUN

E-mail :
Ext. : 20706
CV :

Instructor GÜLÇİN ŞENYİĞİT

E-mail :
Ext. : 56603
CV :

Instructor İPEK ARIKAN BAKIR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MERVE ATAMAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MERYEM MERVE KARAKURUM

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT SEZER

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor NURAN KIR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ONUR KARATAŞ

E-mail :
Ext. : 43553
CV :

Instructor PELİN VURAL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SEDIGHEH SHAHRIARI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SELDA GÜLER

E-mail :
Ext. : 56703
CV :

Instructor SENEM ÖZDEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SONER DUTUCU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SUEDA TERZİ VURAK

E-mail :
Ext. : 28609
CV :

Instructor ŞEYMA ARSLANBAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ŞEYMA KARABULUT

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TÜLAY AKBAY

E-mail :
Ext. : 40757
CV :

Instructor UĞUR OVACIK

E-mail :
Ext. : 28012
CV :

Instructor ZEYNEP EKŞİ

E-mail :
Ext. : 28603
CV :

Instructor ZEYNEP YALNIZ

E-mail :
Ext. : 28602
CV :

Instructor ZEYNEP ÖZGEN BÖLÜKBAŞI

E-mail :
Ext. : 57306
CV :

Instructor ZÜLALİ MİNE NAZ

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.