English
50020 ANESTHESIOLOGY PROGRAMME -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Prof. Dr. HATİCE AYSEL ALTAN


E-mail :

Ext. : 56201
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Prof. Dr. HATİCE AYSEL ALTAN


E-mail :

Ext. : 56201
CV :

Assist. Prof. Dr. SEVGİ KESİCİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Specialist DERYA AKAR

E-mail :
Ext. : 56007
CV :

Specialist NURAY UTLU

E-mail :
Ext. : 56202
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. HATİCE AYSEL ALTAN

E-mail :
Ext. : 56201
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) TÜRKİZ VERİMER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. DERYA YILMAZ BAYSOY

E-mail :
Ext. : 41152
CV :

Assist. Prof. Dr. ESAT BONABİ

E-mail :
Ext. : 57101
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. RAMAZAN KATIRCI

E-mail :
Ext. : 42603
CV :

Assist. Prof. Dr. SEVGİ KESİCİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) NURDAN SEZGİN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ALİ KORAY YAVİÇ

E-mail :
Ext. : 10620
CV :

Instructor BİRCAN TOLU

E-mail :
Ext. : 40709
CV :

Instructor DUYGU AYHAN

E-mail :
Ext. : 28504
CV :

Instructor EMRAH KULOĞLU

E-mail :
Ext. : 20705
CV :

Instructor İREM ERDEM

E-mail :
Ext. : 40702
CV :

Instructor MURAT SEZER

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor ONUR KARATAŞ

E-mail :
Ext. : 43553
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor PINAR ONGÜN

E-mail :
Ext. : 56503
CV :

Instructor SEZİN ŞENSES ARK

E-mail :
Ext. : 40707
CV :

Instructor SİLVA POLAT SARI

E-mail :
Ext. : 28502
CV :

Instructor ŞİNASİ AKTAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TUĞÇE KAPTAN

E-mail :
Ext. : 40718
CV :

Instructor ZEYNEP DUYGU TİRYAKİOĞLU

E-mail :
Ext. : 57006
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.