English
10420 MECHANICAL -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Instructor SERKAN GÖK


E-mail :

Ext. : 40901
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Instructor SERKAN GÖK


E-mail :

Ext. : 40901
CV :

Assist. Prof. Dr. LÜTFİYE DAHİL

E-mail :
Ext. : 40903
CV :

Instructor DİLŞAD AKGÜMÜŞ GÖK

E-mail :
Ext. : 40904
CV :

Instructor EMRAH DAĞTEKİN

E-mail :
Ext. :
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Assist. Prof. Dr. AYŞEGÜL KIVILCIM

E-mail :
Ext. : 42156
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. LÜTFİYE DAHİL

E-mail :
Ext. : 40903
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Instructor AYŞE ÇOLAK

E-mail :
Ext. : 41153
CV :

Instructor BEGÜM ERTEN

E-mail :
Ext. : 42602
CV :

Instructor BUKET DÖNMEZ

E-mail :
Ext. : 43551
CV :

Instructor BÜŞRA ÇINAR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor CAFER ÇİLENTİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÇINAR GARİP

E-mail :
Ext. : 40152
CV :

Instructor DİLŞAD AKGÜMÜŞ GÖK

E-mail :
Ext. : 40904
CV :

Instructor DOĞAN AHMETCİ

E-mail :
Ext. : 40712
CV :

Instructor EBRU CAYMAZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ELİF ALTINTAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EMRAH DAĞTEKİN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor HAKAN BURAK EMEKLİ

E-mail :
Ext. : 42151
CV :

Instructor İSMAİL ERKILIÇ

E-mail :
Ext. : 40703
CV :

Instructor MEHMET AKİF KARTAL

E-mail :
Ext. : 43855
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor NERMİN YURTBAŞI YÜRÜK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NİHAL AYDIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NİHAT EMRE MEMİK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor OSMAN ALPER YILDIRIM

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÖMER ÇOBAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor ÖZGÜR MURAT BAYDOĞAN

E-mail :
Ext. : 43852
CV :

Instructor ÖZLEM ŞENEL

E-mail :
Ext. : 20206
CV :

Instructor ÖZNUR SEVME

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SEÇİL BİLGİÇ

E-mail :
Ext. : 43554
CV :

Instructor SEMRA DERNEK

E-mail :
Ext. : 42802
CV :

Instructor SERKAN GÖK

E-mail :
Ext. : 40901
CV :

Instructor SİNAN GÖZENÇ

E-mail :
Ext. : 41553
CV :

Instructor TUĞBA GÜLAL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TUĞÇE KAPTAN

E-mail :
Ext. : 40718
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.