English

10420 MECHANICAL -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Instructor SERKAN GÖK


E-mail :

Ext. : 40901
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Instructor SERKAN GÖK


E-mail :

Ext. : 40901
CV :

Assist. Prof. Dr. LÜTFİYE DAHİL

E-mail :
Ext. : 40903
CV :

Assist. Prof. Dr. NESLİHAN DEMİR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ALAADDİN HOŞKUN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NECDET YAKUT

E-mail :
Ext. : 40906
CV :

Instructor SERKAN KILIÇTEK

E-mail :
Ext. : 40905
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. DERYA YILMAZ BAYSOY

E-mail :
Ext. : 41152
CV :

Assist. Prof. Dr. ESİN BENHÜR AKTÜRK

E-mail :
Ext. : 41301
CV :

Assist. Prof. Dr. GÜVEN ÖZDEMİR

E-mail :
Ext. : 40002
CV :

Assist. Prof. Dr. SEÇİL BİLGİÇ

E-mail :
Ext. : 43554
CV :

Assist. Prof. Dr. ŞÜKRÜ MUSTAFA KAYA

E-mail :
Ext. : 42252
CV :

Assist. Prof. Dr. VİLDAN BAYRAM

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) DERYA LEVENT MİYAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) MUHABBET DOYRAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) NURAY CAN

E-mail :
Ext. : 41802
CV :

Instructor ALAADDİN HOŞKUN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ASLIHAN DALKIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ATİLA ER

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BERK DİNÇER AKAY

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BERKAY MUSTAFA ŞENGÜL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DENİZ ERCAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EMRE YILMAZ

E-mail :
Ext. : 40105
CV :

Instructor FATİH YILDIZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor GÜLNUR SONA

E-mail :
Ext. : 40801
CV :

Instructor KÜBRA ÇELİK KILIÇ

E-mail :
Ext. : 40302
CV :

Instructor MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Ext. : 40711
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor NECDET YAKUT

E-mail :
Ext. : 40906
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor ÖZGÜR MURAT BAYDOĞAN

E-mail :
Ext. : 43852
CV :

Instructor SERDAR BAŞAR KOYUNCU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SERKAN GÖK

E-mail :
Ext. : 40901
CV :

Instructor SERKAN KILIÇTEK

E-mail :
Ext. : 40905
CV :

Instructor UĞUR DERYA

E-mail :
Ext. : 42155
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.