English

40020 TRANSLATION AND INTERPRETING (TURKISH - RUSSIAN) -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Assist. Prof. Dr. JALE COŞKUN


E-mail :

Ext. : 41351
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Assist. Prof. Dr. JALE COŞKUN


E-mail :

Ext. : 41351
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) NATALYA YUKSEL

E-mail :
Ext. :
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) SALIMA SURKHAYZADE

E-mail :
Ext. :
CV :

Research Assist. DOĞA ARAL

E-mail :
Ext. : 41354
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. EBRU CEYLAN

E-mail :
Ext. : 23405
CV :

Prof. Dr. HACİ DURAN

E-mail :
Ext. : 20705
CV :

Prof. Dr. İSMAİL İPEK

E-mail :
Ext. : 26307
CV :

Prof. Dr. NECAT BİRİNCİ

E-mail :
Ext. : 20504
CV :

Prof. Dr. ORHAN GÖLBAŞI

E-mail :
Ext. : 26204
CV :

Prof. SEFA ÇELİKSAP

E-mail :
Ext. : 21301
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) AYGÜL ÇAĞLAYAN TUNÇ

E-mail :
Ext. : 68724
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) GAMZE SABANCI UZUN

E-mail :
Ext. : 20108
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) GÖKÇEN FİRDEVS YÜCEL CAYMAZ

E-mail :
Ext. : 27302
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) HALE TORUN

E-mail :
Ext. : 25401
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) HÜSEYİN SELİMLER

E-mail :
Ext. : 68003
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) NATALYA YUKSEL

E-mail :
Ext. :
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) SALIMA SURKHAYZADE

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ABDULKADER ALWER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ALİ EFE İRALI

E-mail :
Ext. : 68528
CV :

Assist. Prof. Dr. BURCU AYDIN KÜÇÜK

E-mail :
Ext. : 68030
CV :

Assist. Prof. Dr. CEM SAVAŞ AYDIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. DİLEK ÖZALP

E-mail :
Ext. : 26513
CV :

Assist. Prof. Dr. ENGİN BAŞCI

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. FİLİZ ÇELE

E-mail :
Ext. : 20102
CV :

Assist. Prof. Dr. GÜNEŞ OKTAY

E-mail :
Ext. : 68524
CV :

Assist. Prof. Dr. HAKAN BURAK EMEKLİ

E-mail :
Ext. : 42151
CV :

Assist. Prof. Dr. JALE COŞKUN

E-mail :
Ext. : 41351
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET YAŞAR SEVÜK

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. MERVE UCA

E-mail :
Ext. : 68722
CV :

Assist. Prof. Dr. MURAT ADİL SALEPÇİOĞLU

E-mail :
Ext. : 68401
CV :

Assist. Prof. Dr. MUSA KESKİN

E-mail :
Ext. : 68025
CV :

Assist. Prof. Dr. NACİYE BERİL EKŞİOĞLU SARILAR

E-mail :
Ext. : 25604
CV :

Assist. Prof. Dr. OYA AYLİN BÜYÜKBAYRAM

E-mail :
Ext. : 41507
CV :

Assist. Prof. Dr. PELİN KILINÇARSLAN

E-mail :
Ext. : 68102
CV :

Assist. Prof. Dr. PINAR TUĞÇE YELKİ

E-mail :
Ext. : 68551
CV :

Assist. Prof. Dr. RAMAZAN KURTOĞLU

E-mail :
Ext. : 24601
CV :

Assist. Prof. Dr. SELÇUK ŞENER

E-mail :
Ext. : 40705
CV :

Assist. Prof. Dr. SEMİH YÖN

E-mail :
Ext. : 22302
CV :

Assist. Prof. Dr. SERDAR KUZEY YILDIZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. SERTAÇ KAYA

E-mail :
Ext. : 25105
CV :

Assist. Prof. Dr. YAKUP YAZICI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) ASLIHAN AĞDANLI

E-mail :
Ext. : 40756
CV :

Instructor (Ph.D.) AYTAN MAMMADLI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) CEYLAN PINAR GENÇ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYYÜCE SERTTAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DUYGU YILMAZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor GÖKÇEN ÖZÜPEK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor İPEK ARIKAN BAKIR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Ext. : 40711
CV :

Instructor MUHAMMED METİN ÇAMELİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor ÖZGE MİNE YILMAZ

E-mail :
Ext. : 56404
CV :

Instructor ÖZLEM KAYNA

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SENEM ÖZDEN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor VOLKAN BUDAK

E-mail :
Ext. : 21506
CV :

Instructor YASEMİN AKGÜL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor YELİZ ALBAYRAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor YILMAZ BÜYÜKKUTLU

E-mail :
Ext. : 41352
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.