Evrensel ölçütlere uygun eğitim sistemiyle, araştırma ve sorun çözme becerisine sahip, sürekli kendini geliştirebilen ve toplum yararına çalışan çocuk gelişimi uzmanları yetiştirmektir.
Kariyer Olanakları
MEB’e bağlı resmi ve özel anaokulları, ana sınıfları, kreşler
Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezleri
Hastanelerin pediyatri klinikleri ve gelişim üniteleri
Halk Eğitim Merkezleri
SHÇEK'e bağlı Çocuk Yuvaları ile Çocuk ve Gençlik Merkezleri
Çocuk yayıncılığı ve medya sektörleri
Eğitici oyuncak ve materyal tasarımı alanı
Turistik tesislerin çocuk kulüpleri
Spor Merkezlerinin oyun alanları
Adalet Bakanlığına bağlı Çocuk Eğitim Evleri
Bölüm Olanakları
Değişim programları ile yurt dışında/ yurt içinde eğitim (1 veya 2 yarıyıl)
Mezuniyet sonrası lisans programlarına devam imkanı
DGS ile Eğitim Fakülteleri'nin Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümlerine Geçiş
DGS ile Sağlık Bilimleri Fakülteleri'nin Çocuk Gelişimi Bölümlerine Geçiş
DGS ile Eğitim Fakülteleri'nin Özel Eğitim Öğretmenliği Bölümlerine Geçiş
DGS ile Sağlık Bilimleri Fakülteleri'nin Sosyal Hizmet Bölümlerine Geçiş
BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Öğr. Gör. TUĞBA ERYİĞİT
E-mail : Dahili Tel : 41502
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.