Türkçe

12039 EĞİTİM TEKNOLOJİSİ VE ÖĞRETİM TASARIMI - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey


İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
BİLGİ Amaç HedefT %
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. 12345123456
1 Öğretim Tasarımı kuramlarını ve modelleri tanıma554544554555192.73
2 Eğitim teknolojisinin temellerini ve yaklaşımları anlama555444554555192.73
3 Eğitim teknolojinde proje hazırlama ve uygulamayı ortaya koyma545554444555090.91
4 Öğretim tasarımı modellerini uygulamayı gerçekleştirme5555555555555100.00
BECERİLER Amaç HedefT %
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. 12345123456
1 Eğitim teknolojisi ve öğretim tasarımında temel becerileri kazanma555555455555498.18
2 Eğitim teknolojisi ve öğretim tasarımı modelleri ile uygulama554554455555294.55
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER Amaç HedefT %
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği 12345123456
1 Projelerde yönetim liderliği ve sorumluluk paylaşımı becerisi kazanma545555544555294.55
Öğrenme Yetkinliği 12345123456 T %
1 Uygun öğrenme çevresini geliştirme yetkinliğinin elde edilmesi555554445555294.55
İletişim ve Sosyal Yetkinlik 12345123456 T %
1 Eğitim teknolojileri ile iletişim ve sosyal beceriler elde etme455555555555498.18
Alana Özgü Yetkinlik 12345123456 T %
1 Öğretim tasarımcısı ve teknoloğu uzmanlık becerisi kazanma5555555555555100.00
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 101010101010101010101010--
İlişki Ağırlığı4948484948454647465050--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.