PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 1 |
1 |
Tarih biliminin gelişim seyrini ve özelliklerini izler. | 3 | 3 | 6 | 60.00 |
2 |
Tarih biliminin temel kavramları ve terimleri hakkında bilgi kazanır. | 4 | 4 | 8 | 80.00 |
3 |
Yeni tarih teorilerini tanır. | 3 | 3 | 6 | 60.00 |
4 |
Çeşitli ülkelerde yapılmış alanıyla ilgili çalışmalı tanır. | 3 | 3 | 6 | 60.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 1 |
1 |
Alanı ile ilgili bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür. | 4 | 4 | 8 | 80.00 |
2 |
Alanı ile ilgili araştırma, uygulama ve proje gibi çalışmalarda bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Alanı ile ilgili sosyal ve kültürel etkinlikleri planlayıp, yürütür. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Ekip çalışmasını yürütebilecek liderlik ruhu ve yetkinliği kazanır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 1 |
1 |
Alanı ile ilgili bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Alanı ile ilgili araştırma, uygulama ve proje gibi çalışmalarda bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Alanı ile ilgili sosyal ve kültürel etkinlikleri planlayıp, yürütür. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Ekip çalışmasını yürütebilecek liderlik ruhu ve yetkinliği kazanır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 1 | T | % |
1 |
Alanıyla ilgili bilimsel yöntemlerle sanat görüşlerini, yazılı metinlerle sözlü ürünleri inceleme ve çözümleme sürecinde etkin olarak kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Tarih bilimi alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Öğrenme ve öğrendiğini ürüne dönüştürme sürecini yönetir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Tarih biliminin toplum üzerinde yaratabileceği olumlu etkilerini gerek meslek hayatına, gerek sosyal hayata aktarır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Farklı dinleyici gruplarına alanıyla ilgili konularda yazılı ve sözlü olarak bilgi verir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Alanıyla ilgili bilgisayar yazılımları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Eski alfabe ile yazılan tarihi vesikaları okuma yetkinliği kazandırır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Alanının beklentilerine cevap veren, ufku geniş, özgün ve yeniliklere açık bir araştırmacı kimliği kazanır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Alanı ile ilgili her türlü çalışmada sosyal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket eder. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 21 | 21 | 21 | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 67 | 67 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |