PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
İletişim Bilimi konularında yeterli altyapıya sahip olur. | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 21 | 70.00 |
2 |
İletişim alanlarındaki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olur. | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 22 | 73.33 |
3 |
İletişim problemlerinin çözümüne yönelik uygun analitik yöntemleri, modelleme tekniklerini seçer ve uygular | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 19 | 63.33 |
4 |
İletişim alanındaki problemleri saptar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | 60.00 |
5 |
Bu alandaki olayların kapsadığı olguların arasında neden sonuç ilişkilerini kurar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | 60.00 |
6 |
İletişim problemlerinin çözümüne yönelik uygun analitik yöntemleri, modelleme tekniklerini seçer ve uygular | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 22 | 73.33 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Alanı ile ilgili edindiği bilgileri iş ortamında ve mesleğinde kullanır. | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 25 | 83.33 |
2 |
Alanı ile ilgili fiziksel ortamı, araç gereçleri ve teknolojileri tanır, | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 23 | 76.67 |
3 |
Öz değerlendirme yapar ve uygulamalardan sonuç çıkarır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | 60.00 |
4 |
İletişim ve medya konularında faaliyet göstermek ve karar almak açılarından bir takım oyuncusu olarak hareket eder. | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 19 | 63.33 |
5 |
İletişim alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı kullanır. | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 16 | 53.33 |
6 |
Bölümle ilgili tüm araç ve gereçleri kullanır ve bakımını yaparak korur. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | 60.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Bireysel olarak ve çok disiplinli takımlarda etkin çalışır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | 60.00 |
2 |
Alanı ile ilgili teknik ve mesleki faaliyetleri karmaşık ve öngörülemeyen durumlarda yönetir | 4 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 18 | 60.00 |
3 |
Başladığı bir işi tamamlar ve karşılaşabileceği olası karmaşık durumlarda çözüm üretir. | 3 | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 | 17 | 56.67 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Bilgiye erişebilme ve bu amaçla kaynak araştırması yapar. | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 24 | 80.00 |
2 |
Zamanı yönetir ve kendi başarısını değerlendirir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | 60.00 |
3 |
Alanı ve mesleği ile ilgili güncel gelişmeleri takip eder. | 4 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 18 | 60.00 |
4 |
Alanı ile ilgili bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşam boyu öğrenme bilinciyle sürekli günceller ve geliştirir. | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 24 | 80.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar. | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 27 | 90.00 |
2 |
Temel düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | 60.00 |
3 |
Alanındaki güncel bilgileri takip eder. | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 22 | 73.33 |
4 |
Kullanabilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek düzeyde en az bir yabancı dil bilgisine sahiptir. | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 24 | 80.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Proje yönetimi, işyeri uygulamaları, iletişim uygulamalarının hukuksal sonuçları hakkında farkındalık kazanır. | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 21 | 70.00 |
2 |
Alanı ile ilgili etik değerlere bağlı kalır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | 60.00 |
3 |
Sosyal güvenlik hakları, çevre koruma konularında yeterli bilgi ve bilinç sahibidir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | 60.00 |
4 |
Meslek etkinliklerini planlar ve yönetir | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | 60.00 |
5 |
Radyo ve Televizyon programcılığı konularındaki yenilikçi ve yaratıcı düşüncelerden ilham alır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | 60.00 |
6 |
İlgili konuları geliştirir ve gerektiğinde uygular. | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 19 | 63.33 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 29 | 29 | 29 | 29 | 29 | 29 | 29 | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 101 | 97 | 92 | 97 | 97 | 95 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |