Türkçe

10090 EMLAK ve EMLAK YÖNETİMİ -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey


İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
BİLGİ Amaç HedefT %
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. 11
1 Matematik, fen sosyal bilimler yabancı dil bilgilerini uygulamada kullanır.0000.00
2 Şehirlerin gelişmesini takip eder.0000.00
3 Uygulamada genel hukuku, gayrimenkul hukuku kullanır.0000.00
4 İmar mevzuatı konularını kullanır.0000.00
5 Taşınmaz değerleme yöntemlerini kullanır0000.00
6 Harita ve tapu bilgilerini okuyup analiz eder.0000.00
7 Vergi konularını analiz eder.0000.00
8 Emlak komisyonculuğu tekniklerini uygular0000.00
9 Uygulamada temel düzeyde bilgisayar kullanır.0000.00
10 Kooperatifçilik bilgisini uygular.0000.00
11 Ekonomi ve elektronik ticaret bilgisini kullanır.0000.00
12 Mesleğin gerektirdiği yazılımları kullanır0000.00
13 Girişimcilik, halkla ilişkiler konusunu anlar.0000.00
14 Temel düzeyde satış ve pazarlama bilgisi kazanır.0000.00
15 Genel muhasebeyi uygular.0000.00
BECERİLER Amaç HedefT %
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. 11
1 Portföy oluşturabilme becerisine sahip olur0000.00
2 Emlak verilerini analiz eder0000.00
3 Ofis ortamında emlak işletmeciliği bilgilerini kullanır0000.00
4 Emlak işletmeciliği konularında karar alır0000.00
5 Emlak işletmeciliğini uygular0000.00
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER Amaç HedefT %
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği 11
1 Stajda öğrendiği bilgileri uygular0000.00
2 Görev ve sorumlulukları zamanında yerine getirir0000.00
3 Ekip üyesi olarak çalışma becerisine sahip olur0000.00
Öğrenme Yetkinliği 11 T %
1 Eğitim süresince kazanmış olduğu bilgi ve becerileri sorgular0000.00
2 Emlak yönetimi eğitimini bütün hayatı boyunca sürdürür0000.00
3 Seminer, kurs ve sertifika programları ile kendini geliştirir0000.00
4 araştırmacıdır0000.00
5 gelişmelere açıktır0000.00
İletişim ve Sosyal Yetkinlik 11 T %
1 Emlakçılık hakkındaki bilgilerini, düşüncelerini yazılı ve sözlü olarak aktarır0000.00
2 Grup çalışmalarında sorumluluk alır.0000.00
3 Mesleki düzeyde yabancı dil kullanır.0000.00
4 Bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.0000.00
Alana Özgü Yetkinlik 11 T %
1 Etik kurallara uymasını bilir0000.00
2 Adaletlidir0000.00
3 Değişime açıktır0000.00
4 çevreye ve kişilere saygılıdır0000.00
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 36--
İlişki Ağırlığı--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.