Türkçe

01100 ZİHİN ENGELLİLER ÖĞRETMENLİĞİ -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627T%
1 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ55554445454445544544453544311786.67
2 OKUL DENEYİMİ44343343433344555545455555511282.96
3 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI44543443433455555544344455411282.96
4 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I45543554344544344553445545511585.19
5 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II54555445545454545445345545412189.63
6 TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ54555545454444544554545545412290.37
7 BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI3345543323443555233424433459872.59
8 ZİHİN ENGELLİLERE BECERİ VE KAVRAM ÖĞRETİMİ54553445534443233444344435510678.52
9 ZİHİN ENGELLİLERE İLETİŞİM BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASI55434435445454553233245443510779.26
10 ZİHİN ENGELLİLERE MATEMATİK ÖĞRETİMİ 34453443355435443555443342310477.04
11 ZİHİN ENGELLİLERE RESİM-İŞ ÖĞRETİMİ34453555344523233454453344510477.04
12 KAYNAŞTIRMA VE DESTEK ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ4453445344543522344345234239872.59
13 HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ44355335435453445254533435410779.26
14 ZİHİNSEL ENGELLİLERE GÜNLÜK YAŞAM VE SOSYAL BECERİ3554343543532354532235543429973.33
15 AİLE EĞİTİMİ VE REHBERLİĞİ44533434435554344554334544310779.26
16 FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ54345443453343434543434434410376.30
17 ZİHİN ENGELLİLER İÇİN ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI-I55455435445545344555554434511988.15
18 ZİHİN ENGELLİLER İÇİN ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI-II55445454545455544554454445412189.63
19 YASALAR VE ÖZEL EĞİTİM45544553325445545344354454411282.96
İlişkili Ders Sayısı / 19191919191919191919191919191919191919191919191919191919--
İlişki Ağırlığı808283827578757873718377757977757579807469817678737977--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627T%
1 OTİSTİK ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ44355453445534334555453323410779.26
2 SOSYAL GELİŞİM VE SOSYAL BECERİLER5454444323222513223352422318260.74
3 TÜRKİYE COĞRAFYASI5442344333500022353344222448059.26
4 DİL VE KONUŞMA BOZUKLUKLARI44534453442345554434452233510376.30
5 UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ45445434443435344552343434510577.78
6 TÜRKÇE ÖĞRETİMİ43444434545434543454545444411081.48
7 İNSAN BİYOLOJİSİ34455455543443554535524453511383.70
8 ÜSTÜN ZEKALILAR4324423243443443434444433449469.63
İlişkili Ders Sayısı / 8888888888887778888888888888--
İlişki Ağırlığı333131313430322731292926223028292833313034302724242832--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.