English

01100 EDUCATION OF THE MENTALLY DISABLED -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Assist. Prof. Dr. MİNE AKKAYNAK


E-mail :

Ext. : 26804
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Assist. Prof. Dr. MİNE AKKAYNAK


E-mail :

Ext. : 26804
CV :

Assist. Prof. Dr. CEM KİRAZOĞLU

E-mail :
Ext. : 26205
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. HALİS AYHAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET ÜNLÜ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET CİHAD AYAR

E-mail :
Ext. : 26510
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) SELİM EMİROĞLU

E-mail :
Ext. : 26605
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) SOMAYYEH RADMARD

E-mail :
Ext. : 26508
CV :

Assist. Prof. Dr. ALİ YİĞİT KUTLUCA

E-mail :
Ext. : 26507
CV :

Assist. Prof. Dr. AYŞEGÜL KINIK TOPALSAN

E-mail :
Ext. : 26502
CV :

Assist. Prof. Dr. CANAN MESUTOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ÇİÇEK DİLEK BAKANAY

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. DENİZ SARIBAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. DİLEK ÖZALP

E-mail :
Ext. : 26513
CV :

Assist. Prof. Dr. DUYGU ÖZDEMİR

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ETEM LEVENT

E-mail :
Ext. : 26207
CV :

Assist. Prof. Dr. GÜL GÜLER

E-mail :
Ext. : 26503
CV :

Assist. Prof. Dr. INAIATILLA AZIMOV

E-mail :
Ext. : 26702
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET AKİF DEMİR

E-mail :
Ext. : 26206
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. MİNE AKKAYNAK

E-mail :
Ext. : 26804
CV :

Assist. Prof. Dr. NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Ext. : 42952
CV :

Assist. Prof. Dr. ÖZLEM ÇELİK

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. TRİNGA SHPENDI ŞİRİN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EDA ARMAĞAN TÜRKOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ESER SEÇKİN ÖCEK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor ÜMİT ATİLLA

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.