PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEMİ |
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ |
BİLGİ |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
   1 |
Bütünleşik pazarlama, bütünleşik pazarlama iletişimi ve reklamcılık ile ilgili mesleki alan bilgisine sahiptir. |
   2 |
Reklamcılık alanında yeterli kuramsal bilgiye sahiptir. |
   3 |
Hedef kitle ile reklam mesajı oluşturulması arasındaki ilişkiyi bilir. |
   4 |
Tüm iletişim ortamları için yapılan reklam kampanya süreçlerini ve stratejilerini bilir. |
   5 |
Tüm iletişim ortamları için medya planlama ve satın alma stratejilerini bilir. |
   6 |
Reklamcılık alanında strateji oluşturmak için kullanacağı veri okuryazarlığını, araştırma yöntem ve tekniklerini bilir. |
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   6 |
|
   7 |
İletişim ve reklamcılık alanına yönelik yasal düzenlemeleri ve etik değerleri bilir. |
   8 |
Alanda faaliyet gösteren ulusal ve uluslararası kurum, dernek ve meslek örgütlerini, bu kurumların mevzuat ve kalite standartlarını bilir |
   9 |
İletişim ve reklamcılık alanında güncel sunum tekniklerini ve sunuş yapmayı bilir. |
   9 |
|
   9 |
|
   9 |
|
   9 |
|
   9 |
|
   9 |
|
   9 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Laboratuar
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Staj
- Teknik Gezi
- Mesleki Faaliyet
- Tez Hazırlama
- Rapor Yazma
|
- Ara Sınav
- Bilg.Des. Sunum
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
- Rapor Sunma
- Ödev Değerlendirme
- Sözlü Değerlendirme
- Yıl Sonu Final Sınavı
- Proje Değerlendirme
|
BECERİLER |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.
|
   1 |
Toplumun ekonomik, sosyal ve psikolojik tepkilerini analiz ederek reklam mesajlarını oluşturur. |
   2 |
Reklam mesajlarını, hedef kitleye ve iletişim ortamına göre oluşturur. |
   3 |
Tüm iletişim ortamlarının farklı reklam özelliklerine göre reklam stratejisi ve kampanyasını planlar ve yürütür. |
   4 |
Alanında faaliyet gösteren ulusal ve uluslararası kurum, dernek ve meslek örgütlerinin mevzuat ve kalite standartlarını uygular ve etik kurallarına uygun davranır. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   5 |
Tüketici davranışlarını gözlemler, analiz eder ve edindiği bilgileri çalışmasına yansıtır. |
   6 |
Güncel sunum tekniklerini kullanarak proje oluşturur. |
   7 |
Reklam mesajlarını oluşturmada uygun ekipman ve araç seçimini yapma ve kullanma becerisine sahiptir |
   8 |
Alanında yaratıcı düşünce yöntem ve tekniklerini uygular. |
   9 |
İletişim ve reklamcılık alanında veri derleme, uygulama, çözümleme ve sonuçları yorumlama becerisine sahiptir. |
   9 |
|
   9 |
|
   9 |
|
   9 |
|
   9 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Laboratuar
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Staj
- Teknik Gezi
- Mesleki Faaliyet
- Tez Hazırlama
- Rapor Yazma
|
- Ara Sınav
- Bilg.Des. Sunum
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
- Rapor Sunma
- Ödev Değerlendirme
- Sözlü Değerlendirme
- Yıl Sonu Final Sınavı
- Proje Değerlendirme
|
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
   1 |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir. |
   2 |
Alanındaki sorunlara karşı çözüm odaklı disiplin içi ve disiplinler arası takım çalışması yapar. |
   3 |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür. |
   4 |
Reklamcılık alanındaki ulusal ve uluslararası çağdaş sorunları takip eder, yorumlar, çözüm önerileri getirir. |
   5 |
Reklamcılıkla ilgili yenilikleri takip ederek içeriklerini bu yönde oluşturur. |
   6 |
Alana ilişkin yasa, yönetmelik, mevzuata ve toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranır. |
   7 |
Marka ve iletişim stratejisi oluşturur ve uygular. |
   8 |
Alanının gereklilikleri doğrultusunda bilgisayar ve yazılım programlarını kullanır. |
   9 |
Türkçe ve yabancı bir dilde sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar. |
   10 |
İş sağlığı ve güvenliği konusunda alanıyla ilgili bilgiyi kendi alanında uygular. |
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Laboratuar
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Staj
- Teknik Gezi
- Mesleki Faaliyet
- Tez Hazırlama
- Rapor Yazma
|
- Ara Sınav
- Bilg.Des. Sunum
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
- Rapor Sunma
- Ödev Değerlendirme
- Sözlü Değerlendirme
- Yıl Sonu Final Sınavı
- Proje Değerlendirme
|
Öğrenme Yetkinliği |
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Laboratuar
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Staj
- Teknik Gezi
- Mesleki Faaliyet
- Tez Hazırlama
- Rapor Yazma
|
- Ara Sınav
- Bilg.Des. Sunum
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
- Rapor Sunma
- Ödev Değerlendirme
- Sözlü Değerlendirme
- Yıl Sonu Final Sınavı
- Proje Değerlendirme
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Laboratuar
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Staj
- Teknik Gezi
- Mesleki Faaliyet
- Tez Hazırlama
- Rapor Yazma
|
- Ara Sınav
- Bilg.Des. Sunum
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
- Rapor Sunma
- Ödev Değerlendirme
- Sözlü Değerlendirme
- Yıl Sonu Final Sınavı
- Proje Değerlendirme
|
Alana Özgü Yetkinlik |
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
   0 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Laboratuar
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Staj
- Teknik Gezi
- Mesleki Faaliyet
- Tez Hazırlama
- Rapor Yazma
|
- Ara Sınav
- Bilg.Des. Sunum
- Final Sınavı
- Kısa Sınav
- Rapor Sunma
- Ödev Değerlendirme
- Sözlü Değerlendirme
- Yıl Sonu Final Sınavı
- Proje Değerlendirme
|