PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 1 |
1 |
Görsel Sanat eserlerinin teknik ve kavramsal katmanlarını çözümler | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Görsel Sanat eserlerini tarihsel çerçevede sanat teorileri ve eleştiri yöntemleriyle ilişkilendirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Sanatsal uygulama, kurgu, sunum ve eser analizi arasındaki bağı ayırt eder. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Görsel sanatlardaki sanat ve tasarım yöntemlerini, disiplinlerarası etkileşimi organize eder. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Görsel Sanatlar alanına ilişkin kuramsal ve evrensel bilgiyi sınıflandırır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
6 |
Sanatın üretim, sunum aşamasını etkileyen politik, sosyal, kültürel, finansal ilişkileri analiz eder. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 1 |
1 |
Sanatsal üretimini çağdaş estetik bilgisiyle, sosyal, tarihsel ve kültürel bağlamda ilişkilendirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Sanatsal üretimini yöntem ve teknik açısından derinleştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Sanat kuramlarını ve sanattaki eleştiri metotlarını yorumlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Görsel sanatların bileşenlerini kendi sanatsal ifadesiyle yeniden ele alır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Sergileme, projelendirme süreçlerini tasarlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
6 |
Görsel sanatlardaki disiplinlerarası ilişkiyi çalışmalarıyla örnekler. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 1 |
1 |
Sanatını kendi değerler sistemini oluşturarak biçimler. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Kişisel ve ortak sanatsal üretimlerde yaratım ve paylaşım sürecini organize eder. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 1 | T | % |
1 |
Sanatsal üretkenliği sanatla, yaşamla ve kültürle ilişkilendirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Görsel Sanatlardaki çağdaş paylaşım alanlarını ve yöntemlerini tanımlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Sanatsal üretimi kuramsal, eleştirel açıdan sorgular. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Sanat eserleri üzerine yazılı ve sözlü yorum yapar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Sanatsal üretimini, sanatsal, kuramsal, kültürel ilişkilerini yazılı ve sözlü olarak ifade eder. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Ulusal ve uluslararası sanatsal projelerde sorumluluk alır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Sanatın ulusal ve uluslararası etki alanlarını değerlendirir | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Görsel Sanatlarda kabul edilmiş değerlere karşı geliştirdiği yaratıcı, eleştirel, yeni yaklaşımları eserleriyle örnekler. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Sanatsal üretimini ve araştırmalarını disiplinlerarası ortamda uygular. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Sanatsal üretiminde insan haklarına, çevre bilincine karşı duyarlı davranır | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 24 | | | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | | | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |