PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEMİ |
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ |
BİLGİ |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
   1 |
Yönetmenlik alanına ilişkin kuramsal ve evrensel bilgiyi sınıflandırır. |
   2 |
Yönetmenliğin tarihi süreçlerini sınıflandırır. |
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   3 |
Sahne bileşenlerini sınıflandırır. |
   4 |
Sahne eserlerinin katmanlarını çözümler. |
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
   4 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Uygulama
- Mesleki Faaliyet
- Tez Hazırlama
- Rapor Yazma
|
|
BECERİLER |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.
|
   1 |
Sanatla düşünsellik arasındaki bağı ayırt eder. |
   2 |
Sahne metinlerini yorumlar. |
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   3 |
Oyun yönetir |
   4 |
Tiyatro sanatının bileşenlerini belli bir yorum doğrultusunda organize eder. |
   5 |
Yaratıcı becerilerini özgün bir üsluba dönüştürür. |
   5 |
|
   5 |
|
   5 |
|
   5 |
|
   5 |
|
   5 |
|
   5 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Uygulama
- Mesleki Faaliyet
- Tez Hazırlama
- Rapor Yazma
|
|
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
   1 |
Sahneleme süreçlerinde bireysel sorumluluğunu kullanır. |
   2 |
Yaratım sürecini organize eder. |
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Uygulama
- Mesleki Faaliyet
- Tez Hazırlama
- Rapor Yazma
|
|
Öğrenme Yetkinliği |
   1 |
Kültür ve sanat değerlerini referans alır. |
   2 |
Dramatik unsurları seyirciye ulaştırır. |
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Uygulama
- Mesleki Faaliyet
- Tez Hazırlama
- Rapor Yazma
|
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
   1 |
Kolektif çalışmaları yönetir. |
   2 |
Entellektüel birikimini yaratıcılığa yönlendirir. |
   3 |
Liderlik özelliğini geliştiri. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Uygulama
- Mesleki Faaliyet
- Tez Hazırlama
- Rapor Yazma
|
|
Alana Özgü Yetkinlik |
   1 |
Tiyatro literatürünü tanımlar. |
   2 |
Sahneleme gereksinimleri ve tekniklerini uygular. |
   3 |
Bireysel özgünlüğünü sahne üzerine taşır. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Proje Hazırlama
- Seminer
- Uygulama
- Mesleki Faaliyet
- Tez Hazırlama
- Rapor Yazma
|
|