Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
9338
AMT103
GENEL MATEMATİK
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
1029
ATA101
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
88729
BIL121
BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
88739
ING121
İNGİLİZCE-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
4.0
11917
INT141
YAPI FİZİĞİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
11916
INT143
YAPI ELEMANLARI
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
11920
INT173
TEKNİK ÇİZİM-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
4.0
11919
INT181
İNŞAAT MALZEMELERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
1010
TUR101
TÜRK DİLİ-I
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
1039
ATA102
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
88730
BIL122
BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
88740
ING122
İNGİLİZCE-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
4.0
11927
INT142
STATİK-MUKAVEMET
Zorunlu
3 + 0
3.0
5.0
11932
INT162
KARAYOLU İNŞAATI
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
11930
INT172
ÖLÇME BİLGİSİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
11931
INT174
TEKNİK ÇİZİM-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
3.0
2116
TUR102
TÜRK DİLİ-II
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
9062
YUM102
YERİNDE UYGULAMA-I
Zorunlu
0 + 0
0.0
4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
11937
INT211
İNŞAAT PROJESİ OKUMA VE UYGULAMALARI-I
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
81796
INT213
BETONARME
Zorunlu
3 + 0
3.0
5.0
11933
INT221
ZEMİN BİLGİSİ VE TEMEL İNŞAATI
Zorunlu
4 + 0
4.0
4.0
16639
INT245
YAPILARDA ONARIM VE GÜÇLENDİRME
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
11936
INT271
SU YAPILARI
Zorunlu
3 + 0
3.0
5.0
11934
INT291
MESLEKİ İNGİLİZCE-I
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
10369
YUM201
YERİNDE UYGULAMA-II
Zorunlu
0 + 0
0.0
4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
30
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
0
AKTS Kredi Toplamı :
30
2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
11066
ASG108
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
10376
GRI201
GİRİŞİMCİLİK
Zorunlu
2 + 0
2.0
2.0
11938
INT214
ŞANTİYE ORGANİZASYONU
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
11939
INT216
İNŞAAT MAKİNALARI
Zorunlu
3 + 0
3.0
4.0
81797
INT220
ÇELİK YAPILAR
Zorunlu
3 + 0
3.0
5.0
16956
INT244
YAPI STATİĞİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
5.0
10375
YUM202
YERİNDE UYGULAMA-III
Zorunlu
0 + 0
0.0
4.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
4
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
12722
INT222
YAPI METRAJI VE MALİYETİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
26
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
4
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.