Türkçe

16023 ÇOCUK GELİŞİMİ - Yüksek Lisans Sonrası Program
DÜZEYİ: Doktora , TYYÇ: 8. Düzey , EQF-LLL: 8. Düzey , QF-EHEA: 3. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 GELİŞİM VE ÖĞRENMENİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE DESTEKLENMESİ55100.00
2 İSTATİSTİK000.00
3 DOKTORA TEZİ000.00
4 DOKTORA TEZİ000.00
5 DOKTORA TEZİ000.00
6 DOKTORA TEZİ000.00
7 DOKTORA TEZ ÖNERİSİ000.00
8 DOKTORA YETERLİK000.00
9 SEMİNER DERSİ55100.00
10 SAĞLIKTA İLERİ ARAŞTIRMA METODLARI55100.00
İlişkili Ders Sayısı / 103--
İlişki Ağırlığı15--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ÇOCUK VE SANAT000.00
2 ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA000.00
3 ÇOCUK HAKLARI000.00
4 ÇOCUK GELİŞİMİNDE EĞİTİMSEL YAKLAŞIMLAR55100.00
5 TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ55100.00
6 RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLARLA İLETİŞİM55100.00
7 ERKEN MÜDAHALE PROGRAMLARI3360.00
8 REGGIO EMILIA YAKLAŞIMI55100.00
9 ERKEN ÇOCUKLUKTA GELİŞİMİN DEĞERLENDİRMESİNDE FARKLI YAKLAŞIMLAR000.00
10 TARİHSEL SÜREÇTE ÇOCUK KAVRAMI000.00
11 ERKEN ÇOCUKLUKTA FARKLI YAKLAŞIMLAR VE PROGRAMLAR000.00
12 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE YARATICILIK000.00
13 ERKEN ÇOCUKLUKTA FELSEFİ TEMELLER000.00
14 ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR VE AİLE ÇALIŞMALARI000.00
15 ERKEN ÇOCUKLUKTA YAŞAM BECERİLERİ EĞİTİMİ000.00
16 ÇOK KÜLTÜRLÜ ÇOCUKLARDA EĞİTİM000.00
17 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YENİDEN KAVRAMSALLAŞTIRMA000.00
18 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE AİLE, OKUL VE TOPLUM000.00
19 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ000.00
20 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ KURUMLARINDA ETKİLİ LİDERLİK VE YÖNETİM000.00
21 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE POLİTİKALAR000.00
22 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMA YAKLAŞIMLARI000.00
23 ÇOCUK İSTİSMARI VE İHMALİ000.00
24 GELİŞİMSEL PSİKOPATOLOJİ55100.00
25 ÇOCUK KORUMA VE ÖNLEME000.00
26 ÇOCUK GELİŞİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME000.00
27 EBEVEYN, ÇOCUK VE EŞLER ARASI İLİŞKİLER000.00
28 ÇOCUK SUÇLULUĞU000.00
İlişkili Ders Sayısı / 286--
İlişki Ağırlığı28--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.