Course-Programe LOs Relations |
Compulsory Course Units |
No |
Name of the Course Unit |
Programme Learning Outcomes |
T | % |
---|
1 |
EVALUATION AND SUPPORT OF DEVELOPMENT AND LEARNING | 0 | 0 |
2 |
İSTATİSTİK | 0 | 0 |
3 |
DOKTORA TEZİ | 0 | 0 |
4 |
DOKTORA TEZİ | 0 | 0 |
5 |
DOKTORA TEZİ | 0 | 0 |
6 |
DOKTORA TEZİ | 0 | 0 |
7 |
DOCTORAL THESIS PROPOSAL | 0 | 0 |
8 |
DOCTORATE QUALIFICATION | 0 | 0 |
9 |
SEMİNER DERSİ | 0 | 0 |
10 |
ADVANCED RESEARCH METHODS IN HEALTH | 0 | 0 |
Related number of course units / 10 | - | - |
Level of contribution | - | - |
*Level of Contribution (0-5): Empty-Null (0), 1- Very Low, 2- Low, 3- Medium, 4- High, 5- Very High |
Programme Elective Course Units |
No |
Name of the Course Unit |
Programme Learning Outcomes |
T | % |
---|
1 |
ÇOCUK VE SANAT | 0 | 0 |
2 |
ÇOCUK HAKLARI VE KORUMA | 0 | 0 |
3 |
ÇOCUK HAKLARI | 0 | 0 |
4 |
EDUCATIONAL APPROACHES TO CHILD DEVELOPMENT | 0 | 0 |
5 |
TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ | 0 | 0 |
6 |
RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLARLA İLETİŞİM | 0 | 0 |
7 |
EARLY RESPONSE PROGRAMS | 0 | 0 |
8 |
REGGIO EMILIA YAKLAŞIMI | 0 | 0 |
9 |
ERKEN ÇOCUKLUKTA GELİŞİMİN DEĞERLENDİRMESİNDE FARKLI YAKLAŞIMLAR | 0 | 0 |
10 |
THE CONCEPT OF CHİLD İN THE HİSTORİCAL PROCESS | 0 | 0 |
11 |
ERKEN ÇOCUKLUKTA FARKLI YAKLAŞIMLAR VE PROGRAMLAR | 0 | 0 |
12 |
CREATİVİTY İN EARLY CHİLDHOOD EDUCATİON | 0 | 0 |
13 |
PHİLOSOPHİCAL FOUNDATİONS İN EARLY CHİLDHOOD | 0 | 0 |
14 |
ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR VE AİLE ÇALIŞMALARI | 0 | 0 |
15 |
LİFE SKİLLS TRAİNİNG İN THE EARLY CHİLDHOOD | 0 | 0 |
16 |
ÇOK KÜLTÜRLÜ ÇOCUKLARDA EĞİTİM | 0 | 0 |
17 |
RECONCEPTUALİZATİON İN EARLY CHİLDHOOD PERİOD | 0 | 0 |
18 |
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE AİLE, OKUL VE TOPLUM | 0 | 0 |
19 |
DEVELOPMENT OF CRİTİCAL THİNKİNG SKİLLS İN EARLY CHİLDHOOD PERİOD | 0 | 0 |
20 |
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ KURUMLARINDA ETKİLİ LİDERLİK VE YÖNETİM | 0 | 0 |
21 |
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE POLİTİKALAR | 0 | 0 |
22 |
CURRENT RESEARCH APPROACHES IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION | 0 | 0 |
23 |
ÇOCUK İSTİSMARI VE İHMALİ | 0 | 0 |
24 |
GELİŞİMSEL PSİKOPATOLOJİ | 0 | 0 |
25 |
ÇOCUK KORUMA VE ÖNLEME | 0 | 0 |
26 |
ÇOCUK GELİŞİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | 0 | 0 |
27 |
EBEVEYN, ÇOCUK VE EŞLER ARASI İLİŞKİLER | 0 | 0 |
28 |
ÇOCUK SUÇLULUĞU | 0 | 0 |
Related number of course units / 28 | - | - |
Level of contribution | - | - |
*Level of Contribution (0-5): Empty-Null (0), 1- Very Low, 2- Low, 3- Medium, 4- High, 5- Very High |