PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 1 |
1 |
Mahkeme örgütlenmesi ve mahkemelerin güncel işlevlerini içeren ders kitapları bilgilerine sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Öğrendiği bilgileri, uygulama araç ve gereçleriyle ve diğer ileri kaynaklarla bu bilgileri destekleme yeteneğine sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
İleri düzey kuramsal ve uygulama bilgilerine sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Ders kitaplarından öğrendiği bilgileri gerekli araç ve gereçlerle uygular. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Uygulama araçlarını başka kaynaklarla desteklenen ileri düzeyli kuramsal bilgilere sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 1 |
1 |
Alanı olan mahkemelerdeki alt yapı için ileri düzeydeki kuramsal ve uygulama bilgilerini kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Alanında edindiği temel yeterlilikleri hukukun belli bir alanında kullabilme yetisine sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Alanında kazandığı ileri düzey bilgileri, becerileri kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Araştırma ve delillere dayalı çözüm önerileri geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 1 |
1 |
Çalışma bağımsızlığı kazanır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Alanı ile ilgili konularda bireysel çalışma yetisine sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Alanındaki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Alanında uygulamalarda karşılaşabilinenecek öngörülmez karmaşık sorunları çözmede, bireysel ya da gurup üyesi olarak sorumluluk alır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Sorumluluğu altında çalışacak olanları bir proje bağlamında faaliyetleri planlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 1 | T | % |
1 |
Mahkeme teşkilatı çalışmalarının yürütülmesi bağlamında edindiği ileri bilgi ve becerileri eleştirel yorumlama yetisine sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Neleri öğrenme gereksinimi olduğunu saptar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Öğrenmenin yaşam boyu sürmesi yönünde tutum geliştirme yetisine sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Alanında sahip olduğu bilgileri eleştirel ve sorgulayıcı bir yaklaşımla değerlendirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Alan düşüncelerini ve sorunlar için çözümleme önerilerini hem yazılı,hem sözlü aktarır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Alan konularında düşünce ve çözümleme yöntemi önerilerini uzman olsun olmasın, kişilerle paylaşır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Toplumsal sorumluluk bilincine sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Alanı ile ilgili verileri bir araya getirebilir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Temel bilgi ve iletişim becerilerine sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Alanındaki verileri bilimsel, ahlak ve kültürel değerlere uygun kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Evrensel sosyal haklar,adalet, kültür kalitesi, kültürel değerlerin korunması; çevreyi koruma, iş sağlığı güvenliği konuları üzerine yeterli bilince sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Adalet ve sosyal değerler konusunda bilinç sahibidir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 26 | | | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | | | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |