English

30010 JUSTICE PRACTICES -
LEVEL: Associate's Degree, TYYÇ: Level 5, EQF-LLL: Level 5, QF-EHEA: Short Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF

ECTS & ERASMUS Coordinator :


E-mail :

Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. KEMALE LEYLA BİNGÖL

E-mail :
Ext. : 23424
CV :

Instructor FATMA AYHAN

E-mail :
Ext. : 11103
CV :

Instructor S.M. MAMUN BIN ALAM

E-mail :
Ext. : 68110
CV :

Yok NUR KORKMAZ GÜNEŞ

E-mail :
Ext. : 11106
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

ZEYNEP DENİZ TUNCAY

E-mail :
Ext. : 14719
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. DİNARA DUISEBAYEVA KARYPBAYTEGIN

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. KEMALE LEYLA BİNGÖL

E-mail :
Ext. : 23424
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET METE KARADAĞ

E-mail :
Ext. : 42701
CV :

Assist. Prof. Dr. TÜRKAN MELİS PARLAK

E-mail :
Ext. : 41304
CV :

Assist. Prof. Dr. VİLDAN BAYRAM

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ZİHNİ KAYA

E-mail :
Ext. : 12611
CV :

Instructor (Ph.D.) DERYA LEVENT MİYAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) FATMA EYLEM ÇOBAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) MURAT YİLMAZ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) ÖZGE YÜCESOY

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor ASLIHAN DALKIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYSU ESRA KURBAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EDA ATEŞ ADIYEKE

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor EMİNE BİNNUR ŞAHİN

E-mail :
Ext. : 23460
CV :

Instructor FATMA AYHAN

E-mail :
Ext. : 11103
CV :

Instructor HATİCE BOZDAĞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor İPEK DOKUZLUOĞLU ŞAKACI

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Ext. : 40711
CV :

Instructor MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Ext. : 40006
CV :

Instructor ÖZNUR SEVME

E-mail :
Ext. : 68403
CV :

Instructor UMUT DOĞU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ZEYNEP YILDIRIM SÖNMEZ

E-mail :
Ext. : 42302
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.