12039-EĞİTİM TEKNOLOJİSİ VE ÖĞRETİM TASARIMI - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.
1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
65658
EGF501
EĞİTİM BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
86079
ETO525
EĞİTİMDE ÇOKLU ÖĞRETİM TASARIMI
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
18
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
12
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
18
AKTS Kredi Toplamı :
30
1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID
Kodu
Ders Adı
Dersin Türü
Süresi (T+U)
Kredisi
AKTS Kredisi
84478
ETO500
ÖĞRETİM TASARIMI VE MODELLERİ
Zorunlu
3 + 0
3.0
6.0
65188
SBE507
DÖNEM PROJESİ DERSİ
Zorunlu
0 + 0
0.0
3.0
Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
Seçmeli
- -
-
21
0001
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0002
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0003
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
0004
BLMSEC
Bölüm Seçmeli
- + -
-
-
86083
ETO501
EĞİTİM TEKNOLOJİSİNİN TEMELLERİ VE YENİ GELİŞMELER
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
87726
ETO516
ÇEVRİMİÇİ İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
87725
ETO512
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ VE ÖĞRETİMİ GELİŞTİRME
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
84481
ETO506
ÖĞRENME KURAMLARI,SİSTEMLER VE YENİ YAKLAŞIMLAR
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
84480
ETO504
EĞİTİMDE GRAFİK TASARIMI VE ANİMASYON
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
84479
ETO502
EĞİTİM TEKNOLOJİSİNDE PROJE YÖNETİMİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
86081
ETO567
İSTATİSTİKSEL VERİ ANALİZİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
86082
ETO523
ETKİLEŞİMLİ ÖĞRENME ORTAMLARI GELİŞTİRME
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
86080
ETO503
İLERİ ÖĞRETİM TASARIMI
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
6.0
89331
ETO518
GÖRSEL OKURYAZARLIK VE ÖĞRENME TEKNOLOJİLERİ
Bölüm Seçmeli
3 + 0
3.0
3.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):
9
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :
21
AKTS Kredi Toplamı :
30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.