Türkçe

01040 OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I1120.00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II1120.00
3 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ000.00
4 EĞİTİME GİRİŞ3360.00
5 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ55100.00
6 EĞİTİM FELSEFESİ4480.00
7 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ000.00
8 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ1120.00
9 SINIF YÖNETİMİ4480.00
10 TÜRK EĞİTİM TARİHİ000.00
11 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI2240.00
12 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ000.00
13 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ000.00
14 EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK1120.00
15 TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ3360.00
16 EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME2240.00
17 OKULLARDA REHBERLİK4480.00
18 ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA3360.00
19 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I55100.00
20 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II4480.00
21 YABANCI DİL-I2240.00
22 YABANCI DİL -II1120.00
23 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM3360.00
24 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ55100.00
25 BEBEKLİK DÖNEMİNDE GELİŞİM VE EĞİTİM3360.00
26 ÇOCUK SAĞLIĞI VE İLK YARDIM55100.00
27 ERKEN ÇOCUKLUKTA MATEMATİK EĞİTİMİ3360.00
28 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI4480.00
29 ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN EĞİTİMİ1120.00
30 ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜZİK EĞİTİMİ2240.00
31 ERKEN ÇOCUKLUKTA OYUN GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ55100.00
32 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE DRAMA4480.00
33 ERKEN ÇOÇUKLUKTA SANAT EĞİTİMİ3360.00
34 ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME4480.00
35 ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI000.00
36 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ ÇEVRE EĞİTİMİ55100.00
37 ÇOCUK RUH SAĞLIĞI2240.00
38 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ EDEBİYATI000.00
39 KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ4480.00
40 OKULA UYUM VE ERKEN OKURYAZARLIK EĞİTİMİ4480.00
41 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ POLİTİKALARI2240.00
42 TÜRK DİLİ-I000.00
43 TÜRK DİLİ -II000.00
İlişkili Ders Sayısı / 4334--
İlişki Ağırlığı105--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ERKEN ÇOCUKLUKTA RİTİM DANS VE ORFF EĞİTİMİ000.00
2 AİLE EĞİTİMİ VE KATILIMI1120.00
3 ÇOCUKTA HAREKET GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ000.00
4 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ000.00
5 ERKEN ÇOCUKLUKTA DÜŞÜNME BECERİLERİ ÖĞRETİMİ3360.00
6 ÇOCUKTA SOSYAL BECERİ EĞİTİMİ3360.00
7 ERKEN ÇOCUKLUKTA DUYU EĞİTİMİ3360.00
8 FARKLI ÜLKELERDE ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ3360.00
9 ÇOCUK VE MEDYA3360.00
10 ERKEN ÇOCUKLUKTA DİL VE KAVRAM GELİŞİMİ3360.00
11 ÇOCUKTA DAVRANIŞ YÖNETİMİ2240.00
12 SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ3360.00
İlişkili Ders Sayısı / 129--
İlişki Ağırlığı24--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 MİKRO ÖĞRETİM55100.00
2 MÜZE EĞİTİMİ000.00
3 ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME2240.00
4 OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI000.00
5 EĞİTİMDE DRAMA3360.00
6 YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME3360.00
7 ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ2240.00
8 EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA55100.00
9 AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME4480.00
10 KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM3360.00
11 SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM000.00
12 KÜLTÜR TARİHİ000.00
13 İNSANLAR NASIL ÖĞRENİR?000.00
14 KİŞİSEL GELİŞİM VE YAŞAM BECERİLERİ000.00
15 İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ000.00
16 ÇOCUK PSİKOLOJİSİ3360.00
İlişkili Ders Sayısı / 169--
İlişki Ağırlığı30--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM2240.00
2 MEDYA OKUR YAZARLIĞI3360.00
3 İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ2240.00
4 KÜLTÜR VE DİL000.00
5 BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ000.00
6 BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE000.00
7 BESLENME VE SAĞLIK 3360.00
8 KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME000.00
İlişkili Ders Sayısı / 84--
İlişki Ağırlığı10--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.