Türkçe

01010 İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I000.00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II1120.00
3 INFORMATION TECHNOLOGIES000.00
4 EĞİTİME GİRİŞ55100.00
5 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ2240.00
6 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ1120.00
7 EĞİTİM FELSEFESİ3360.00
8 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ55100.00
9 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ55100.00
10 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ1120.00
11 TÜRK EĞİTİM TARİHİ4480.00
12 SINIF YÖNETİMİ55100.00
13 EĞİTİMDE AHLAK & ETİK1120.00
14 EĞİTİMDE ÖLÇME & DEĞERLENDİRME4480.00
15 TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ & OKUL YÖNETİMİ55100.00
16 ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA3360.00
17 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II4480.00
18 OKULLARDA REHBERLİK4480.00
19 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I55100.00
20 OKUMA BECERİLERİ-II1120.00
21 OKUMA BECERİLERİ-I1120.00
22 DİNLEME VE SESLETİM-I1120.00
23 DİNLEME VE SESLETİM-II3360.00
24 SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ-I2240.00
25 SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ-II2240.00
26 YABANCI DİL -I (İSPANYOLCA)2240.00
27 YABANCI DİL -II (İSPANYOLCA)1120.00
28 YAZMA BECERİLERİ-I55100.00
29 İNGİLİZCE'NİN YAPISI3360.00
30 YAZMA BECERİLERİ-II1120.00
31 DİL EDİNİMİ3360.00
32 İNGİLİZCE ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI4480.00
33 DİLBİLİM-II2240.00
34 ELEŞTİREL OKUMA VE YAZMA4480.00
35 İNGİLİZ EDEBİYATI-II4480.00
36 DİLBİLİMİ-I3360.00
37 İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMLARI55100.00
38 İNGİLİZ EDEBİYATI-I3360.00
39 ÇOÇUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ-II55100.00
40 DİL & EDEBİYAT ÖĞRETİMİ-I000.00
41 İNGİLİZCE DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ-I55100.00
42 İNGİLİZCE DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ-II55100.00
43 ÇOÇUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ-I55100.00
44 DİLVE EDEBİYAT ÖĞRETİMİ-II3360.00
45 İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DERS İÇERİĞİ GELİŞTİRME55100.00
46 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI4480.00
47 ÇEVİRİ55100.00
48 İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA55100.00
49 TÜRK DİLİ-I000.00
50 TÜRK DİLİ-II1120.00
İlişkili Ders Sayısı / 5046--
İlişki Ağırlığı151--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR55100.00
2 İNGİLİZCE SÖZCÜK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ4480.00
3 DÜNYA İNGİLİZCELERİ VE KÜLTÜR1120.00
4 DİL EĞİTİMİNDE 21. YÜZYIL BECERİLERİ2240.00
5 İNGİLİZCE ÖĞRT. MATERYAL TASARIMI4480.00
6 İNGİLİZCE ÖĞRETİMDE DRAMA3360.00
7 DİL & TOPLUM2240.00
8 TÜMLEŞİK DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ55100.00
9 İNGİLİZCE DERS KİTABI İNCELEMESİ4480.00
10 SOSYO-DİLBİLİM VE DİL ÖĞRETİMİ3360.00
11 SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ4480.00
12 EDİMBİLİMİ VE DİL ÖĞRETİMİ55100.00
İlişkili Ders Sayısı / 1212--
İlişki Ağırlığı42--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME3360.00
2 EĞİTİMDE DRAMA2240.00
3 EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ3360.00
4 ÇOCUKLAR VE TOPLULUKLAR İÇİN FELSEFE (P4C)55100.00
5 EĞİTİMDE EYLEM ARAŞTIRMASI55100.00
6 LEARNER AUTONOMY55100.00
7 PRACTICES IN ASSESSMENT FOR LEARNING55100.00
8 ÖĞRETMEN MESLEKİ GELİŞİMİ55100.00
9 EĞİTİMDE ÖYKÜ ANLATMA000.00
10 MİKRO ÖĞRETİM4480.00
11 EĞİTİMDE SON ARAŞTIRMALAR4480.00
12 ÖĞRENCİ MERKEZLİ ÖĞRETİM4480.00
13 SÖZDİZİMİ2240.00
14 ANLAMBİLİM2240.00
15 İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDEKİ SON ARAŞTIRMALARA İLİŞKİN YANSIMALAR000.00
16 ENGLISH TEACHER DEVELOPMENT000.00
İlişkili Ders Sayısı / 1613--
İlişki Ağırlığı49--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 MEDYA OKUR YAZARLIĞI2240.00
2 BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ1120.00
3 SANAT VE ESTETİK55100.00
4 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM2240.00
5 KÜLTÜR & DİL3360.00
6 BİLİM TARİHİ & FELSEFESİ000.00
7 MESLEKİ İNGİLİZCE55100.00
8 KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME55100.00
İlişkili Ders Sayısı / 87--
İlişki Ağırlığı23--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.