English

01010 ENGLISH LANGUAGE TEACHER EDUCATION -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Prof. Dr. TÜRKAY BULUT


E-mail :

Ext. : 26101
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Prof. Dr. TÜRKAY BULUT


E-mail :

Ext. : 26101
CV :

Prof. Dr. TÜRKAY BULUT

E-mail :
Ext. : 26101
CV :

Assist. Prof. Dr. AKBAR RAHİMİ ALISHAH

E-mail :
Ext. : 20103
CV :

Assist. Prof. Dr. AYŞE BETÜL TOPLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. HÜLYA YUMRU

E-mail :
Ext. : 26104
CV :

Assist. Prof. Dr. OSMAN SABUNCUOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Specialist TÜLAY BİLLOR

E-mail :
Ext. : 41503
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. TÜRKAY BULUT

E-mail :
Ext. : 26101
CV :

Assist. Prof. Dr. AKBAR RAHİMİ ALISHAH

E-mail :
Ext. : 20103
CV :

Assist. Prof. Dr. AYLİN SÖZER ÇAPAN

E-mail :
Ext. : 26404
CV :

Assist. Prof. Dr. AYŞE BETÜL TOPLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. BURCU GÜLÜM TEKİN

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ÇİÇEK DİLEK BAKANAY

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. GÜVEN ÖZDEMİR

E-mail :
Ext. : 40002
CV :

Assist. Prof. Dr. HÜLYA YUMRU

E-mail :
Ext. : 26104
CV :

Assist. Prof. Dr. MURAT LÜLECİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Ext. : 42952
CV :

Assist. Prof. Dr. OSMAN SABUNCUOĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. PÜREN AKÇAY

E-mail :
Ext. : 26202
CV :

Assist. Prof. Dr. SOMAYYEH RADMARD

E-mail :
Ext. : 26508
CV :

Assist. Prof. Dr. YILMAZ SOYSAL

E-mail :
Ext. : 26509
CV :

Instructor (Ph.D.) ALPER FİDAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor (Ph.D.) ZİYA TOPRAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DENİZ KARACA

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DOĞAN AHMETCİ

E-mail :
Ext. : 40707
CV :

Instructor MARTIN JOHN CHEDZOY

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT DEMİR

E-mail :
Ext. : 40754
CV :

Instructor MUSTAFA GÜNEŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NURAN KIR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NURGÜL UZUNEL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Ext. : 20505
CV :

Instructor SADETTİN ÖZEL

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor TIMOTHY JOHN SINNETT JR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÜMMEHAN KAĞIT

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.